Skip to main content
Vraag

Storing Pickx+

  • August 3, 2025
  • 11 reacties
  • 116 Bekeken

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3

Ik heb de optie Pickx Sports waar Pickx+ is inbegrepen, sinds een paar dagen als ik Pickx+ open zie ik enkel de films aangeboden voor de komende dagen, de volledige filmcatalogus is niet meer te zien, ook kan ik niet meer selecteren tussen serie’s, films, muziek en docu’s. Dus met andere woorden is de interface van Pickx+ niet meer compleet.

Deze storing heb ik op beide Tv boxen V7 en de V7c, reset op beide uitgevoerd zonder resultaat.

Graag jullie advies.

mvg

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@jdm_01 ook de modem eens herstart ???

en op de V7c de data leeg gemaakt (staat onder de instellingen) en daarna herstarten.


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • August 3, 2025

@jdm_01 ook de modem eens herstart ???

en op de V7c de data leeg gemaakt (staat onder de instellingen) en daarna herstarten.

Zal dit morgen eens doen.

De cache vd V7c heb ik al eens leeggemaakt.

mvg


Martin
  • August 3, 2025

@jdm_01 bedoel je met cache leeg maken het volgende *️⃣:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo
              |- Controleren op Updates         
              |- Zenderinfo ophalen       
              |- *️⃣Clear data & herstart         
              |- App herstarten 
              |- Eco-Modus
              |- Videokwaliteit beheren

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • August 4, 2025

Dag Martin,

Cache is te vinden bij instellingen toestel, apps, proximus pickx app, cachegeheugen wissen. Maar dat helpt ook niet.


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • August 4, 2025

Ga straks de modem herstarten, houd u op de hoogte 

mvg


Martin
  • August 4, 2025

Ok jdm, 

en als dat niet helpt zou ik toch eens “Clear data en herstart” proberen.


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • August 4, 2025

Neen, helpt niet.  Pickx+ zit onder mijn abonnementen bij Pickx Sports en is een betalende optie!

De home pagina is onvolledig, de filmcatalogus is verdwenen plus nog andere opties, heeft niets te maken met de V7c want de andere decoder V7 heeft het ook.

Hallo Proximus!

mvg

 

 


Martin
  • August 4, 2025

Neen, helpt niet.  Pickx+ zit onder mijn abonnementen bij Pickx Sports en is een betalende optie!

De home pagina is onvolledig, de filmcatalogus is verdwenen plus nog andere opties, heeft niets te maken met de V7c want de andere decoder V7 heeft het ook.

Hallo Proximus!

mvg

Bedankt voor de feedback jdm.


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • August 4, 2025

Homepagina Pickx+ onvolledig!


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • August 5, 2025

Op myproximus zie ik enkel nog de optie Pickx Sports staan! Blijkbaar is Pickx+ verdwenen, waarschijnlijk met DAZN, weet het niet want hang nu al een half uur aan de telefoon om uitleg maar hoor enkel een wachtmuziekje! Als mijn stelling klopt dan zeg ik onmiddellijk pickx sports op.

 


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • August 5, 2025

Update: misschien ook interessant voor andere klanten met hetzelfde probleem

Pickx+ met de filmcatalogus en de andere opties is niet meer te bekijken!

Eerst de voetbal weg en nu dat….en dan geven ze 6 euro mindering op de volgende facturen? 10 euro had beter geweest. Ontevreden klant!

Bron: klantendienst Px

mvg