Het toppunt en mijn kookpunt bereikt vandaag! Voor de zoveelste keer maar eens stilstaand beeld en vandaag wel twee keer op 2 minuten topper! Heb het gehad als het van mij alleen afhangt vliegt alles buiten krijg toch geen reactie van Proximus op mijn klachten.
- Om te beginnen hier komt pas een Proximus moderator terug langs aanstaande maandag.
- Wat bedoel je met geen reactie op mijn klachten, bedoel je daarmee dat je via de helpdesk geen hulp gekregen hebt?
- Ook weet ik niet welke apparatuur je staan hebt, welke decoder en hoe je decoder verbonden is met de internet box, is dit rechtstreeks met een internet kabel aan de internet box of staat er nog een wifi booster tussen of PLC’s of een wifi bridge.
- Waarmee je eventueel kan beginnen is alles heropstarten indien je dit nog niet gedaan hebt.
→ Hoe herstart je uw toestellen
- Moest dit al gebeurd zijn of als je na de herstart nog geen resultaat hebt, kun je proberen of het helpt door de internet box te resetten
→ Hoe reset je de Internet box
Heb al een paar keer bij stilstand via jullie website een analyse van de lijn gedaan is en nooit probleem met lijn. Bellen doe ik niet meer want is toch altijd maar weer een test en weer eens resetten. Het lost het probleem de moment zelf op maar het probleem komt steeds weer en het werkt serieus op mijn zenuwen.
Heb mijn klantnummer eergisteren ingevuld maar naar goede gewoonte komt er geen reactie meer van proximus!
Heb je eigenlijk al eens geprobeerd wat
Ik heb enkele aanpassingen gedaan om de haperingen te voorkomen. De decoder zou best eens herstart worden zodat deze het kan toepassen.
Verder de vragen die Martin gesteld heeft, kunnen helpen in het vinden van de storing.
Toevallig hapering tijdens een opname? Gewoon om te weten of ik hetzelfde ervaar.
Zeker 1 keer op een jaar heb ik een periode waarbij dit voorkomt tijdens afspelen van opnames, altijd rond hetzelfde uur. Momenteel weer zo een periode gestart: opname bekijken rond 18.10-18.15, en beeld bevriest. Nu 2e dag op rij, maar is in de voorgaande dagen nog al voorgevallen.
Geen enkele knop werkt nog, enkel decoder herstarten helpt. Meestal gebeurt dit bij meerdere mensen met dezelfde decoder, ik heb een V5 compact.
Beste,
Bedankt voor de aanpassingen maar het heeft niet geholpen. Een wifi booster hebben we in het verleden gehad. Reset en herstart hebben we al verschillende malen gedaan. We hebben in het verleden telefonisch contact genomen hiervoor met proximus en moesten dit dan telkens doen samen met lijntesten het lost niets op. Daarom bel ik ook niet meer! Telkens het beeld bevriest mag je nu uit je zetel en mag je telkens weer heropstarten! We hebben een V5 box.
Mvg,
Vicky
Nog steeds niet opgelost en ook geen reactie meer. V5 box staat naast de wifi dus zijn met elkaar verbonden heb geen wifi booster nodig. Reset heropstart al meerdere malen gedaan. Kan zelfs niet anders als het beeld vast loopt. Ben nu al zolang klant zonder problemen maar de laatste tijd werkt het serieus op de zenuwen. Elke keer je wat kijkt moet je maar hopen dat het niet vastloopt!
Mvg,
Vicky
Ik heb enkele aanpassingen gedaan om de haperingen te voorkomen. De decoder zou best eens herstart worden zodat deze het kan toepassen.
Verder de vragen die Martin gesteld heeft, kunnen helpen in het vinden van de storing.
Nog steeds niet opgelost en ook geen reactie meer. V5 box staat naast de wifi dus zijn met elkaar verbonden heb geen wifi booster nodig. Reset heropstart al meerdere malen gedaan. Kan zelfs niet anders als het beeld vast loopt. Ben nu al zolang klant zonder problemen maar de laatste tijd werkt het serieus op de zenuwen. Elke keer je wat kijkt moet je maar hopen dat het niet vastloopt!
Mvg, Vicky
Je bedoelt dat je V5 decoder rechtstreeks verbonden is met een netwerkkabel kabel aan de bbox/internetbox.
Het zal nu aan de Proximus moderatos zijn om te beslissen
wat er kan/moet vervangen worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.