Skip to main content
Vraag

Star channel

• August 1, 2025
  • 53 reacties
  • 1195 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

53 reacties

• Rising star
  • September 1, 2025

En ook niet op maandag, blijkbaar.

Martin
  • September 1, 2025

FYI: Het kan dat er vlug gereageerd wordt maar soms duurt het ook enkel dagen. Hangt o.a. af van de drukte en de bezetting en de Proximus moderatoren zijn hier trouwens niet non-stop van 8u00<>16u30 aanwezig en ook niet enkel en alleen maar bezig met het forum...

• Rising star
  • September 2, 2025

Dinsdag ook niet.

Qua Spamfilter heb ik ook al meermaals geschreven, om dat spul af te zetten omdat ze mijn mail abonnement in de spam zetten, en ik werk met POP3. Ik krijg dus nooit de mails waarop ik geabonneerd ben te zien, te zij ik inlog op de webmail.

Ter verduidelijking: het gebruik van POP3 wilt zeggen dat elke mail op/naar mijn computer komt.

Niet bij proximus. Zij houden mail tegen waarop ik geabonneerd ben (al 3 jaren) en nu houden ze ook nog eens de mails van dit forum zelf tegen. + Nog andere emails.

Elke lail aan mij gericht moet naar mijn computer komen. Spam of niet. Dat beslis ik zelf wel. E3n jillie hebben daar geen zaken mee. Post (e-mail) is persoonlijk, en jullie moeten daar met jullie fikken afblijven.

ELKE email moet afgeleverd worden op MIJN computer (POP3) Indien jullie mijn e-mails scannen (anders werkt de spam-filter niet) is dat een inbruik op mijn privacy.

Dat heb ik jullie al meermaals verteld.

Blijf met jullie fikken van mijn mail, en deactiveer de spamfilter voor mijn account.

Hoe? U kunt dat niet. Ga even leentje buur spelen. Bij Telenet kan dat wel.

Bert