Skip to main content
Vraag

Star channel

• August 1, 2025
  • 53 reacties
  • 1195 Bekeken

Waarom is de Star zender sinds deze morgen verdwenen? Ook de opnames kunnen we niet meer bekijken. Ik heb alles al herstart. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

53 reacties

Martin
  • August 1, 2025

Is die ook verdwenen als je kijkt op https://tv.pickx.be ?

• Auteur
  • Practitioner
  • August 1, 2025

Ja

Forum|alt.badge.img+2

@e vdz  is hier ook verdwenen, zal te duur geworden zijn zeker voor Proximus, de Disney groep dat meer centjes vraagt misschien.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 1, 2025

@e vdz ​@Martin 

• Vanaf 1 augustus maakt Star Channel geen deel meer uit van je Pickx Mix TV-optie abonnement. De zender blijft echter toegankelijk via je standaard TV-abonnement op kanaalnummers 65 of 315. Je kunt je Pickx Mix TV-optie abonnement op elk moment en kosteloos annuleren via MyProximus, Proximus.be/cancel, of onze klantenservice.

Forum|alt.badge.img+2

@Luc.M allemaal goed en wel, maar die is nergens in de zenderlijst terug te vinden 😳

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 1, 2025

@Master-magic  inderdaad ik zie het ook net. Ik doe navraag.

• Auteur
  • Practitioner
  • August 1, 2025

Klopt post 65 bestaat niet meer

Martin
  • August 1, 2025

Het werd ook niet vermeld op de laatste facturen en ook niet op de “pickx info” kanaal, wel dat van Baby TV.

Mutlie
  • August 1, 2025

Het werd ook niet vermeld op de laatste facturen en ook niet op de “pickx info” kanaal, wel dat van Baby TV.

Bij mij alleszins niet, maar is Star TV niet inbegrepen in een pack? M.a.w. diegenen die dat pack niet hebben hoeven ook geen nutteloze informatie ;)

Martin
  • August 1, 2025

Staat toch niet vermeld op de zenderlijst dat dit in pack zit, enfin we horen het wel als Luc antwoord gekregen heeft op zijn navraag.

Mutlie
  • August 1, 2025

Ik heb hier een zenderlijst van sept 2024.
Op kanaal 65 staat Star Channel, onderdeel van Pickx Mix

Martin
  • August 1, 2025

Nu is het: 

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • August 1, 2025

Met de verhuis van Pickx Mix naar de standaard kanalen is iets misgelopen. We hebben alles terug recht gezet dat de zender beschikbaar is.

Ondervindt u nog een issue ermee, best even een Clear Cache uitvoeren gevolgd door een reboot van het toestel.

Mutlie
  • August 1, 2025

Ik kan ben zeker  dat wij kanaal 65 niet hebben in ons zenderaanbod en ook nooit gehad.
Ik heb de gewoonte te zappen van 25 (BBC news) naar 61, 62 en dan verder. Bij mij volgde altijd direct 70 Discovery. Nooit Star Channel gezien, ik weet niet eens welk soort zender (glamour, kids, show,  ….) dit is.  
Mijn vrouw bevestigt dit alles. (dus is het waar 😁)

Martin
  • August 1, 2025

Dat is nog maar onlangs , dus kun je dit nog niet gezien hebben

Mutlie
  • August 1, 2025

Juist, vanaf vandaag lees ik hierboven.
Wat een trammelant dat sommigen hier maken over zo iets onbenulligs.

Martin
  • August 1, 2025

Bij mij staat die erop 

Martin
  • August 1, 2025

nu zou je  wel moeten terugvinden  

Mutlie
  • August 1, 2025

Noppes niet op 65, niet op 315 (= comedy channel)

Het enige wat ik nog niet heb gedaan is de modem zonder stroom gezet.

Edit

En ook dat heeft niet geholpen 

Mutlie
  • August 2, 2025

Star Channel is hier na herstart van internetbox en v7 niet beschikbaar op kanaal 65 maar vandaag, wel op 315 (gisteravond nog niet, zie mijn vorig bericht)
Als ik op PC surf naar de tv-gids (niet ingelogd) kan ik de programmatie van kanaal 65 Star Channel zien. Log ik in dan is het kanaal verdwenen op 65 maar is (via zoekfunctie naar “Star Channel”) kanaal 315 beschikbaar.

Nog vreemder in de tv-gids (zowel op PC als op de v7) : ik heb 2x kanaal 315. Straf is dat ik beide programma’s kan bekijken, 2x kanaal 315 dus, te kiezen via de TV-gids.

Martin
  • August 2, 2025

Volgens mij kan een mogelijk reden ook zijn dat je reeds vroeger kanalen herschikt hebt.
Ik heb “Str” al reeds verplaatst naar kanaal 21 :-)  (hierdoor kan ik in feite op die zenderlijst geen staat meer maken, tenzij ik eerst terug naar default terug ga)

Mutlie
  • August 2, 2025

Ik heb nooit kanalen herschikt.

Martin
  • August 2, 2025

Bij mij waren ze beide op decoder alsook pickx op laptop, te zien op kanaal 315 , ik had wel eerst clear data uitgevoerd anders kan het tot 24 uur duren, voor het op de decoder correct verschijnt.

Ik zou “standaard volgorde” kiezen om te checken op wel kanaal star terug terecht komt maar dan moet ik weer alles opnieuw herschikken en dat ga ik dus niet doen.

Tenslotte gebruik ik toch “zoek zender” op pickx om te weten op welk kanaal die zender ligt, dus in feite moet ik hiervoor de zenderlijst niet raadplegen.

• Practitioner
  • August 2, 2025

Starchannel is momenteel te vinden op kanaal 315 tezamen met Comedy Central die hetzelfde kanaalnummer 315 heeft.Zo te zien is dat een primeur in Belgie😁😁👍1 kanaal nummer voor 2 zenders???

Mutlie
  • August 2, 2025

En zoals hiervoor al heb geschreven kan je zelfs beide zenders kijken, kiezen via de tv gids.