Vraag

spotify streaming

  • 28 January 2024
  • 53 reacties
  • 2630 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 1

@HadewychT is precies ook van de aardbodem verdwenen. Die volgt de Proximus company policy: zwijg je dood en laat de klanten het maar lekker uitzoeken.

Waar ik me vragen bij stel is het feit dat de Proximus box een Android box is en we daarop problemen hebben met de Spotify. Als ik anderzijds mijn Chromecast aan mijn versterker hang, en dat toestel ook draait op Android veronderstel ik, merk ik dat de Spotify wel perfect werkt zonder deze poespas. Is de Pickx dan geen app die draait op de Proximus Android box, lijkt mij het Android systeem gemanipuleerd, hamvraag waarom ?

Reputatie 1

Inmiddels is het bijna drie maanden geleden dat het probleem hier werd gerapporteerd (28 januari). Bijna twee maanden geleden (27 februari) zou de oorzaak gevonden zijn. Sindsdien worden wij als klanten aan het lijntje gehouden met “er is nog geen concrete informatie wanneer de oplossing zal worden uitgerold”.

Duidelijk dus dat dit voor Proximus absoluut geen prioriteit heeft. Ben benieuwd hoe ze zouden reageren als ik “nog geen concrete informatie heb wanneer ik mijn volgende rekening zal betalen.”

Idd @philippe_d .  Momenteel streamen we via youtube . Maar als er geen oplossing komt zullen we eens moeten beginnen vergelijken naar de andere mogelijkheden Want tis wel jammer uiteindelijk. 

Sorry, te vroeg victorie gekraaid. Deze morgen had ik geluid, maar dat was na een reset van de decoder. Deze middag is het geluid terug weg.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb jullie gegevens ook mee doorgegeven voor onderzoek. Ik hou jullie verder op de hoogte. 

Hier ook hetzelfde probleem ☹️. 
Heb al van alles geprobeerd. 
 

groeten 

 

Sylvia 

Reputatie 7
Badge +3

@Sylvia DP 

streamen via youtube en andere streaming sites, lukt dit nog wel?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@Marc Smet @GS1 @TKarlien Dankjewel voor de info. Ik heb dit mee doorgegeven voor onderzoek. 

Reputatie 1

Vandaag is het 28 maart. 2 maanden geleden (28 januari) werd het probleem op dit forum gemeld (zo het al niet eerder bekend was bij Proximus). 1 maand geleden (27 februari) werd gemeld dat de oorzaak van het probleem gevonden zou zijn. Intussen is het probleem nog steeds niet opgelost. Dat kan maar twee dingen betekenen:

  1. Ofwel is het probleem verschrikkelijk ingewikkeld en enorm moeilijk om op te lossen (wat mij zeer sterk lijkt),
  2. Ofwel behandelt Proximux dit probleem met een hele lage prioriteit en staat de uitvoering van de fix ergens op een backlog stof te vergaren.
Reputatie 1

@DoraNick Ik heb hier nog geen concrete info over. Deze zal in de volgende update geïntegreerd worden. 

Dus met andere woorden: we hebben hier een probleem dat al maanden aansleept en waardoor onze klanten een verminderde dienstverlening ervaren. Na al die maanden hebben we, eindelijk, de oplossing. Maar we gaan onze klanten nog even een poosje op hun honger laten zitten door ze te melden dat ze nog voor een onbepaalde tijd op die oplossing moeten wachten.

Reputatie 7
Badge +4

@Gerard van Rooijen Het is niet omdat we de oorzaak van het probleem gevonden hebben, dat de oplossing snel gevonden is. Deze moet ook goed geïmplementeerd worden en getest worden. Zodra deze oplossing er is, zal dit niet lang duren voordat ze met jullie gedeeld wordt. 

@Gerard van Rooijen dat is er boenk op ! Vind wel dat ze met enige compensering mogen afkomen . Nietwaar @proximus  ? 

Ja dit lukt nog, enkel geluid van spotify komt niet door. 

Reputatie 7
Badge +4

@wouters-kim @N1ckst1ck @Sylvia DP Ik heb dit doorgegeven voor verder onderzoek. 

Hier ook al maanden hetzelfde probleem: geen geluid bij Spotify-app (met Samsung TV) Wanneer kan oplossing worden aangeboden aub?

Box V7 geïnstalleerd sedert een week. App spotify gedownload. Alles werkt uitgezonderd het geluid. Éénmaal is het gelukt, nu niet meer. Wanneer de updates?

Reputatie 7
Badge +4

@wouters-kim @N1ckst1ck @Sylvia DP We zijn bezig met het onderzoek. Op 1 TV kregen we hetzelfde probleem, maar op een andere werkte het wel. Kunnen jullie doorgeven op welke TV (merk, type) jullie dit voorhebben ? Is de decoder rechtstreeks verbonden met de TV via HDMI, of staat er vb een surroundsysteem tussen ? 

“Goed” om te horen dat dit een algemeen probleem is!

Hier is het een Sony KDL-43W0759, rechtstreeks verbonden met de decoder via HDMI.

 

ik heb het zelfde probleem.

ik heb een Samsung tv model: HG32EA470PW, ook rechtstreeks verbonden met de decoder via HDMI kabel. 

hopelijk word dit snel opgelost

 

 

3 maand geleden al gemeld. Proximus zei dat het probleem gevonden was en ging opgelost worden met de volgende update. Daarna NIETS meer.. nog nooit zo in de steek gelaten als nu. Foei Proximus !

 

je zou ook de bbox eens kunnen heropstarten (of zelfs resetten). 

bbox heropstarten = 10sec volledig stroomloos zetten

 

zucht, intussen weer 7 dagen geleden sinds laatste update. 🤔

Reputatie 7
Badge +4

Dankjewel voor de extra info. Dit helpt ons alvast bij de zoektocht naar de oorzaak. 

En wanneer mogen we deze update verwachten?