Beantwoord

sms over aanpassing website?

  • 24 March 2021
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Ik heb vanmiddag een sms bericht gekregen dat ik zo snel mogelijk maatregelen moet nemen om mijn instellingen i.v.m. met emailverkeer en/of website aan te passen.

het zou gaan over een bericht dat ik ook reeds in februari zou gekregen hebben.

zelf kan ik hierover niets terugvinden.

mijn vraag: is die sms echt  of vals. zo ja echt, wat wordt er van mij verwacht?

icon

Beste antwoord door Martin 24 March 2021, 20:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Belangrijke informatie over je webruimte

Je geniet momenteel van gratis webruimte. Vanaf 1 mei 2021 zal deze gratis service stopgezet worden.

Wil je je website behouden? Stap dan over naar Bizz Online. 
Daarin zit naast webruimte ook een domeinnaam, een mailbox én persoonlijke ondersteuning op vlak van configuratie,
digitale strategie tot en met de publicatie van je website door een van onze digitale experts.
Meer weten? Surf naar www.proximus.be/bizzonline. 
Of je kan kiezen voor een oplossing bij een andere leverancier (bvb. OVH, COMBELL, …).

Opgelet! Als je overstapt naar een andere leverancier, is het belangrijk om eerst je website aan te maken bij je nieuwe provider.
Aarzel niet om onze rubriek 'Veelgestelde vragen' te raadplegen.
Zodra de site is aangemaakt, kan je de instellingen van je webserver configureren voor je domeinnaam.

Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team

Veelgestelde vragen:
Alle rechten voorbehouden, © 2021 Proximus |Uitschrijven |Wettelijke vermeldingen |Privacy
Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel,
BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE50 0001 7100 3118 BPOTBEB1

bedankt voor je snelle en duidelijke uitleg.

ik weet nu wat doen.

met vriendelijke groeten, 

Eric