Skip to main content
Vraag

slecht

  • 13 February 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Sedert enkele dagen hebben wij problemen met de tv ontvangst, het beeld valt weg - staat stil - rkijgen blokjes - start opnieuw op. Alles gedaan zoals ze zeggen , alles opgestart - wifi bridge - wifi poort - decoder. Sedert de laatste controle, enkele weken geleden, geen wifi meer in de keuken, totaal onbereikbaar. Wanneer gaan deze problemen eens stoppen en kan dit opgelost worden. Graag een volledige check-up van de apparaten, vroeger had je Happy House van Proximus, zou graag dit terug eens krijgen.

2 reacties

Martin
  • 32656 reacties
  • 13 februari 2021

Iemand van Proximus zelf, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends, maar maandag kunnen ze u verder helpen en overwegen om eens een technieker langs te sturen.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 448 reacties
  • 15 februari 2021

@swoatte Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs hier ook eens nakijken.


Reageer