Vraag

slecht

  • 13 February 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Sedert enkele dagen hebben wij problemen met de tv ontvangst, het beeld valt weg - staat stil - rkijgen blokjes - start opnieuw op. Alles gedaan zoals ze zeggen , alles opgestart - wifi bridge - wifi poort - decoder. Sedert de laatste controle, enkele weken geleden, geen wifi meer in de keuken, totaal onbereikbaar. Wanneer gaan deze problemen eens stoppen en kan dit opgelost worden. Graag een volledige check-up van de apparaten, vroeger had je Happy House van Proximus, zou graag dit terug eens krijgen.


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@swoatte Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs hier ook eens nakijken.

Iemand van Proximus zelf, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends, maar maandag kunnen ze u verder helpen en overwegen om eens een technieker langs te sturen.

Reageer