Skip to main content
Vraag

sinds vanmiddag kan ik de standaard kanalen niet meer selecteren terwijl mijn Flex S pack abonnement ongewijzigd is.

  • October 2, 2025
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Bij het opstarten van mijn Proximus TV met de box die ik al enkele jaren heb kan ik de standaard TV kanalen ( VRT-VTM-VT4-NED, enz) niet meer kijken. Enkel de kanalen Pickx en TLC.

Bij het bekijken van mijn opnames van bv. VRT krijg ik dan het venster met de melding “ De opname kan niet worden afgespeeld omdat de zender niet meer op je abonnement zit”.

Enkel heb ik sinds kort de optie Pickx Sports opgezegd.

Heeft er nog iemand zulks ervaren ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • October 2, 2025

@geert98 

Het is goed mogelijk dat bij de opzeg van optie Pickx Sports iets verkeerd gelopen is!

Tip: 
PX-moderatoren kunnen dit natrekken als ze morgen terug langskomen en u hierbij beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 3, 2025

@geert98 

Je mag op je profiel je klantnummer even vermelden, dan kijk ik dit eens na.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 4, 2025

@GeertC 

profiel is aangepast.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 6, 2025

@geert98 

Heb je al eens een reset van de decoder gedaan via het menu?

Je Android TV Box via de afstandsbediening resetten

 

Geert