NB: ook best vermelden welke software versie er op je decoder staat.
Edit: gisteren werd door PX_medewerker het volgende gezegd:
Een algemeen probleem trof sommige gebruikers op de opnames en de herhaling gisteravond. Normaal gesproken is alles in orde vandaag. Zou je kunnen testen
maar vandaag werd dan door een forumlid het volgende hierop gemeld: Het probleem blijft tot op de dag van vandaag bestaan
APP versie 6.155.2
Wat wel een hele verbetering is dat je nu kan kiezen tussen energie sparend of niet sparend. Ik heb voor niet sparend gekozen, wanneer ik nu mijn TV-box start springt de TV aan en mijn Audiosysteem volgt. Geen gesukkel meer om het geluid in orde te krijgen.
Het geluidprobleem dat ik in de topic ‘omruilen-tv-box-58767’ meldde is weg
Ter info: ik heb ook de de apk versie 6.155.2 en gelukkig tot hiertoe nog geen PXXX foutmeldingen gehad, zal waarschijnlijk weer afhangen via welke route (servers/routers) je bediend wordt!
Update van PX ivm deze foutmelding: Gelieve onze excuses aan te bieden voor het probleem dat we gisteravond tegenkwamen. We hebben inderdaad opnieuw een algemene storing van onze servers ervaren, die de Pickx-ervaring op ons nieuwe platform heeft beïnvloed. Vanochtend is een algemene vergadering gehouden om de situatie op te helderen en ervoor te zorgen dat dit probleem zich in de toekomst niet meer voordoet. We zijn ons bewust van de oorzaken, maar we moeten ervoor zorgen dat we onze servers stabiliseren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.