Skip to main content

Sinds de update hebben wij regelmatig de foutcode 139.

We kijken naar twee opgenomen afleveringen en wanneer we de derde willen starten komt er een cirkeltje en daarna foutcode 139. Ik heb mijn

Als we daarna uitgesteld naar een uitzending willen zien krijgen we de foutcode 131.

Hoe los ik dit op?

Wanneer ik de AndroidTV box zonder spanning zet en terug opstart is het probleem weg

gisteren waren er nog die dit gemeld hebben → Foutmelding P131 op V7. | Proximus Forum

en was er ook sprake van een algemeen probleem

Mss kunnen de PX moderatoren morgen meer info verschaffen.

bron: V7 Stand van zaken | Proximus Forum

NB: ook best vermelden welke software versie er op je decoder staat.

Edit: gisteren werd door PX_medewerker het volgende gezegd:

Een algemeen probleem trof sommige gebruikers op de opnames en de herhaling gisteravond. Normaal gesproken is alles in orde vandaag. Zou je kunnen testen

maar vandaag werd dan door een forumlid het volgende hierop gemeld:
Het probleem blijft tot op de dag van vandaag bestaan

 


APP versie 6.155.2

Wat wel een hele verbetering is dat je nu kan kiezen tussen energie sparend of niet sparend. Ik heb voor niet sparend gekozen, wanneer ik nu mijn TV-box start springt de TV aan en mijn Audiosysteem volgt.
Geen gesukkel meer om het geluid in orde te krijgen.


Het geluidprobleem dat ik in de topic ‘omruilen-tv-box-58767’ meldde is weg

 


Ter info: ik heb ook de de apk versie 6.155.2 en gelukkig tot hiertoe nog geen PXXX foutmeldingen gehad, zal waarschijnlijk weer afhangen via welke route (servers/routers) je bediend wordt!

Update van PX ivm deze foutmelding: 
Gelieve onze excuses aan te bieden voor het probleem dat we gisteravond tegenkwamen. We hebben inderdaad opnieuw een algemene storing van onze servers ervaren, die de Pickx-ervaring op ons nieuwe platform heeft beïnvloed. Vanochtend is een algemene vergadering gehouden om de situatie op te helderen en ervoor te zorgen dat dit probleem zich in de toekomst niet meer voordoet.
We zijn ons bewust van de oorzaken, maar we moeten ervoor zorgen dat we onze servers stabiliseren.


Reageer