Skip to main content
Vraag

Sinds enkele dagen onderbrekingen op tv

  • 12 februari 2021
  • 8 reacties
  • 292 Bekeken

Het gaat om een decoder die rechtstreeks verbonden is met modem en TV dus geen wifi. Sinds enkele dagen zijn er af en toe op verschillende zenders onderbrekingen, beeld bevriest enz. We hebben alle toestellen al herstart maar geen beterschap.

Wat kunnen we nog doen ?

This topic has been closed for comments

8 reacties

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 469 reacties
  • 15 februari 2021

Mijn excuses voor het latere antwoord. Ik heb uw lijn even nagekeken en enkele aanpassingen gedaan dat de onderbrekingen, blokvorming, freezes enzovoort moet tegen gaan.

Wanneer u de mogelijkheid heeft, herstart uw decoders eens zodat ze dit kunnen toepassen. 

Moest het nog voorvallen, gelieve iets te laten weten, dan kijken we wat we er nog verder aan kunnen doen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 16 februari 2021

het was gisteren inderdaad beter, geen onderbrekingen, maar deze vooravond had ik terug wel enkele freezes Yorick.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 23 februari 2021

@geertvb Heeft u ondertussen nog steeds last van die freezes ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 23 februari 2021

nog steeds problemen, om het uur zeker een kleine freeze :-(


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 24 februari 2021

@geertvb Heb je dit op beide decoders?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 27 februari 2021

ik heb maar 1 decoder, met de herstart bedoelde ik de decoder en de modem maar de freezes blijven wel regelmatig terugkomen, zeker elke 10-15’.


Martin
  • 33543 reacties
  • 27 februari 2021

anders moet je eens proberen door eerst de bbox te resetten = 20 sec de reset knop ingedrukt houden en dan pas  loslaten

Als de bbox volledig opgestart is dan ook eens de decoder resetten = Je decoder/TV Box resetten | Proximus

PS: pas maandag komen de forummedewerkers hier terug langs.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 4 maart 2021

@geertvb Ik heb net een test gedaan op uw lijn die voor een korte verbreking gezorgd kan hebben, maar daar is geen oorzaak van de onderbrekingen op uw beeld uitgekomen. Ik zie dat u ondertussen ook telefonisch contact gehad heeft en men een nieuwe decoder ging opsturen. We zullen dit even afwachten en indien dan geen beterschap kunnen we een afspraak met een technieker maken. 

We zien hier op uw lijn wel 2 decoders aangemeld staan.  Welk model heeft u nog staan nu ? Dan kunnen we diegenen die u niet meer heeft al uit het systeem verwijderen. De andere moet dn ook verwijderd worden als u de nieuwe decoder hebt aangekregen. 

V5c
V5