Vraag

Serverfout


Ik krijg ‘ontzettend veel’ de melding SERVERFOUT! Opgenomen programma’s zijn dan niet te bekijken en ik kan ze ook moeilijk wissen.

Ook ‘wissen en de afleveringen niet meer opnemen’ werkt niet naar behoren, meestal lukt dit niet en blijft de decoder verder opnemen.

Is hier een oplossing voor, want een aflevering bestaande uit 3 delen opnemen en de laatste niet kunnen bekijken is ZEER frustrerend!

 

Groetjes


28 reacties

Reputatie 3
Badge +1

@GeertC  : had ik nog niet gedaan, is ondertussen gebeurd.

De oude opnames van de middag zijn weg (geen probleem) deze voor vandaag staat nog altijd op de geplande (serie) opnames, hoop dat het werkt.

Iemand heeft blijkbaar onze snelheid aangepast. Voorlopig dus alles weer normaal!

Bij ons is de fout (in één kamer) nog steeds niet opgelost. Alles (verschillende keren) resetten en opnieuw instellen heeft niet geholpen. Als ik dit lees zou het kraantje bij ons ook wat verder open mogen: download 47.94 en upload 30.48

Reputatie 3
Badge +1

@GeertC : na de reset, zelfde resultaat, serverfout, de teruggezette afleveringen konden probleemloos bekeken worden. Dan maar uitgesteld gekeken naar de laatste aflevering. Toch een beetje vervelend !

 

 

Reageer