Vraag

server niet beschikbaar

  • 26 October 2021
  • 5 reacties
  • 580 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

gisteravond laat kreeg ik de melding dat de server niet beschikbaar was, vanmorgen tv eens aangestoken en ik moest de decoder herstarten, gedaan maar ik kreeg tussendoor toch weer een melding server niet beschikbaar heel kort maar

gisteren stond er op het scherm dat het geen zin had de decoder te herstarten omdat er daardoor data zou verloren gaan

nog iemand dit probleem gehad, 

hopelijk is het vanavond helemaal inorde


5 reacties

Helpt het ook niet als je de bbox even 5 sec stroomloos zet.

Reputatie 5
Badge +2

er kwam op het scherm dat ik gisteravond de decoder niet mocht heropstarten omdat er dan gegevens zouden verloren gaan, vanochtend kwam er dan op dat ik moest heropstarten, in het kwartiertje dat ik gekeken heb naar mijn nog op te nemen uitzendingen heb ik kortstondig de melding gekregen zoals gisteravond dat de server niet te bereiken was zoals gisteravond

dus ik wacht nu al wat er zal gebeuren vanavond, want ik zit natuurlijk niet gans de dag voor de tv

maar toch dank voor je antwoord

Dit gebeurd regelmatig, vooral laat in de avond snachts. Heb zo een vermoeden dat ze updates dan doen.
In elk geval zoiets moet ik niet hebben ik betaal om te kijken niet om technische problemen te hebben. Zo een 2x per maand

als ze de bakken met hdd willen vervangen door servers ok maar dan moet het werken !!!!!

 

en nee het werk nie door zonder stroom te zetten.

als ze de bakken met hdd willen vervangen door servers ok maar dan moet het werken !!!!!

De live uitzendingen gebeuren altijd via server dus zal dit niets uitmaken ivm met deze melding die je krijgt.

in elk geval  krijg je volgende dus ook geen VOD

 

 

Reageer