Skip to main content
Vraag

Serie opname dity item kan niet weergegeven worden

• February 11, 2026
  • 9 reacties
  • 104 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Gisteren gestart met kijken naar opnames serie Better op canvas Eerste 2 geen probleem  aflevering 2 en 4 wil ik vandaag bekijken  en niks. Krijg de melding dit item kan niet weergeven worden.  Voordien  series opgenomen en  de twee de aflevering 5 seconden en niks ook al staat ze bij opgenomen. Dit begint een beetje ziekig te worden . Je kan er gewoon niet meer op rekenen dat een serie volledig is opgenomen. Alles zou  moeten verbeteren maar in de plaats daarvan  gaat het steeds slechter. En neen  resetten enz het helpt niks.  

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • February 11, 2026

Ja het is zogezegd opgelost! Mijn oor! Zojuist Blokken opgenomen … “kan opname niet afspelen” … allez zeg .. de kl….ij houdt maar niet op! Twaalfhonderd euro per jaar voor dit soort brakke gedoe! 

Martin
  • February 11, 2026

@flip 

Heb jij ook app-versie 6.190.1  &  MW 5.10 op je V7 decoder?

• Apprentice
  • February 11, 2026

Hier ook. Ik kan geen opnames starten. Als ik via google zoek bij allestoringen zijn er meerdere mensen die problemen melden. Dus een groter probleem. Maar wachten tot het opgelost is zeker?

Ik ondervond destijds ook dat probleem en ben gestopt om met serieopnames te werken. 

Ik programmeer dagelijks manueel iedere aflevering van iedere serie of programma die ik volg. Het vergt telkens wat tijd en werk maar heb geen problemen meer bij het afspelen van opnames.

Ik weet het... het zou niet mogen dat serieopnames niet werken, vooral bij al die dure abonnementen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • February 11, 2026

Ik ondervond destijds ook dat probleem en ben gestopt om met serieopnames te werken. 

Ik programmeer dagelijks manueel iedere aflevering van iedere serie of programma die ik volg. Het vergt telkens wat tijd en werk maar heb geen problemen meer bij het afspelen van opnames.

Ik weet het... het zou niet mogen dat serieopnames niet werken, vooral bij al die dure abonnementen.

Wij programmeren ook Blokken aflevering per aflevering … maar deze van vandaag is van geen kanten te bekijken .. op de tablet krijg ik de melding “enkel te bekijken op TV via de bbox” HALLOOO ! En op Pickx op de laptop valt niet in te loggen … 

De kosten/baten analyze van deze dienstverlening maakt mij elke dag nerveuzer! 

• Apprentice
  • February 11, 2026

Hier ook. Ik kan geen opnames starten. Als ik via google zoek bij allestoringen zijn er meerdere mensen die problemen melden. Dus een groter probleem. Maar wachten tot het opgelost is zeker?

Ik krijg nu de melding ‘beperkte tv diensten. Door een technisch probleem kan je op dit moment enkel live tv kijken. Alle andere tv-diensten zijn tijdelijk niet beschikbaar en worden zo snel mogelijk hersteld.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • February 11, 2026

Het is toch nogal dikwijls wat . Ik begrijp dat er soms wat kan mislopen  maar telkens  men met wat nieuws komt zijn er bijna altijd problemen.  Een magere troost maar ik weet nu dat ik niet alleen was  die problemen heeft.  En ik heb alle respect voor de medewerkers  die op dit forum zich inzetten om oplossingen te zoeken.  Ik had ook eens gekeken bij instellingen  en upgrades en daar kwam op upgrade mislukt .  Schakel je  upgrades in dan lukt dat niet erg goed  en lukt het dan wel dan blijft de rode lijn eindeloos lopen. 

Martin
  • February 11, 2026

@flip 

zelf updaten gaat al een ganse tijd niet meer, dit wordt nu door Proximus op je decoder gepusht, in golven, als er nieuwe software uitkomt, maar heb je bij je instellingen gekeken of je de laatste versies hebt, namelijk app-versie 6.190.1  &  MW 5.10? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • February 12, 2026

Klopt Martin heb ik ook.