Skip to main content

sedert installatie fiber , worden programma’s niet volledig opgenomen .

bv de droomfabriek stopt plots en de rode balk is nog niet volledig .

Vind het erg dat het aanleggen van fiber opdrongen wordt en abonnement duurder en minder praktisch , we worden er gek van .

@elsvenhevel heb je al je toestellen al eens herstart zoals uitgelegd → hier

Indien dit moest helpen vul dan in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@elsvenhevel 

Moest de opname deels niet gelukt zijn, kan je nog altijd kijken via ‘ terug kijken “ of VRT max


@elsvenhevel Kan je dit programma volledig bekijken via tv replay? Of lukt dit ook niet? 

Heb je dit met alle programma’s?