We hebben 2 maal een film gehuurd en 2 maal geen geluid bij het starten van de film daardoor hebben we 2 keer de zelfde film moeten betalen kan dit recht gezet worden? Nu zelfs opnieuw eerste huur film via sd en geen geluid, maar ook bij de HD film geen geluid. Weer 2x huur voor films zonder geluid. Kan hiervoor evenals een oplossing geboden worden?
mss toch eens proberen door decoder stroomloos te zetten en dan de bbox ook 10 sec stroomloos zetten, van zodra je opnieuw kunt surfen dan de decoder terug onderspanning zetten.
Moest het daarna nog niet in orde zijn, noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is. Zodat de PX moderatoren je kunnen verder helpen morgen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.