Skip to main content
Vraag

rood scherm


Toon eerste bericht

33 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 92 reacties
  • 13 februari 2024

Neen, al geprobeerd. Enkel een volledige reset van de decoder heb ik nog niet gedaan.
Blijven de opnames dan bewaard? 
Ik ga ervan uit van wel en dat ze gelinkt zijn aan mijn profiel.
Maar dat weet ik dus niet zeker.


Martin
  • 33525 reacties
  • 13 februari 2024

De opnames blijven inderdaad bewaard, net zoals er bv een nieuwe decoder zou moeten worden geleverd om één of andere reden dan ben je ook je opnames niet kwijt.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 13 februari 2024

@KristofD77 

is het in orde gekomen met een reset van de decoder?

 

Geert


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 92 reacties
  • 15 februari 2024

Volledige reset van de V7 gedaan via de knoppen en ook na de hele configuratie door lopen te hebben, blijft de TV nog steeds aan. Maw de CEC werkt niet.
Misschien is de TV wat te oud voor de AndroidBox en loopt er daar iets mis?
Het is een Samsung LED TV van ergens rond 2012.
 


Martin
  • 33525 reacties
  • 15 februari 2024

FYI:

Mss eens uitzoeken (ook eens zoeken op Samsung support site) of je de software van uw Samsung TV kunt updaten, eventueel via een USB stick als je tv geen verbinding kan maken met internet via utp kabel of via wifi.


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 132 reacties
  • 15 februari 2024

Op de oudere samsungs kan je ook iets uitschakelen in de aard van Anynet+ / Simplink. Je moet maar eens in het menu van de samsung zoeken.


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 92 reacties
  • 15 februari 2024

Al gedaan Martin :-).
De SamsungTV staat reeds op de laatste FW versie én het werkte perfect met de V5 decoder.
Probleem is gekomen met de V7.
Anyhow, we zullen ermee leven nu we de alles zowat geprobeerd hebben :-)


Martin
  • 33525 reacties
  • 15 februari 2024

 @KristofD77  Dit is dikwijls nog de beste en minst frustrerende oplossing :-)

 


Reageer