Skip to main content
Vraag

retourla bels

  • September 29, 2024
  • 7 reacties
  • 67 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Gedurende enkele weken wat moeilijkheden gehad met de TV. De helpdesk stuurde me eerst een nieuwe modem bbox3+, twee dagen later een nieuw erecode v7. Alles lijkt nu goed te werken. Dus denk ik aan terugsturen van de oude toestellen. Krijg je dan geen retourlabels? Of stuur ik alles gewoon naar Charleroi? Bedankt voor nuttige informatie.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • September 29, 2024

Ter info, in afwachting van een bevestiging van een PX moderator:

De decoders die nog moeten teruggestuurd worden zijn de “V5compact” en de “V7 decoder” al de andere modellen moet niet meer teruggestuurd worden.

Wat de bbox3 betreft daar moeten ook niet alle bboxen van teruggestuurd worden en dus hiervoor afwachten tot een PX moderator morgen dit verder onderzoekt of die moet teruggestuurd worden.

NB: kijk ook altijd eens in je spamfolder, want nogal dikwijls komen die mails met retourlabels hierin terecht.


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • September 29, 2024

Er zitten wel wat berichten in de spam maar niets van PX.


Mutlie
  • September 29, 2024

Heb je mail ontvangen genaamd “bevestiging van wijziging”?
Er zit een bijlage bij “details van je aanvraag”
Dat zijn meerdere pagina’s (6) en één ervan (4) is het label, één een ‘checklist’ (5) wat je moet terugzenden.


Martin
  • September 29, 2024

@Mutlie Was dit bij u ook zo zoals vroeger dat je die ook kon terugvinden via Myproximus:

zie dit voorbeeld → terugzenden van tv-decoder | Proximus Forum


Mutlie
  • September 30, 2024

Klopt!

Dat was me ontgaan, ook een mogelijkheid


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 30, 2024

@Cvanloon Ik heb je het RMA label gemaild. Groetjes Luc


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • September 30, 2024

En dat is toegekomen, waarvoor dank!