Skip to main content
Vraag

retour decoder en wifi booster: ook kabels?

  • 15 januari 2023
  • 6 reacties
  • 398 Bekeken

Beste 

Ik wil mijn tv decoder en wifi booster retour sturen na opzegging van de abonnementen. Ik vind op de documenten met de retourlabels echter geen informatie over wat exact allemaal teruggestuurd moet worden: enkel de toestellen zelf, of ook de laders en/of andere kabels? Ik las op het forum dat mogelijks ook een remote teruggestuurd moet worden indien deze geleverd werd samen met de decoder maar hoe kan ik dit nagaan? Ik weet nl niet meer of de remote destijds samen met de decoder geleverd werd. 

Alvast bedankt! 

6 reacties

Martin
  • 32894 reacties
  • 15 januari 2023

@Ineke1 In afwachting van een officieel antwoord van een Proximus medewerker morgen: 

Ter info: Normaal moeten de toestellen zoals bbox/modem, decoder en wifi-booster teruggestuurd worden met met netkabel & voedingsadapters.
Maar voor de remote was dit al een tijd niet meer nodig, tenzij een Proximus medewerker mij morgen tegenspreekt.

Decoders die nog moeten teruggestuurd worden zijn: V5-compact decoder & V6 decoder & V7 decoder (= Android UHD decoder)

TIP: voor een vlottere afhandeling door de PX medewerkers, noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!


Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1134 reacties
  • 16 januari 2023

De gewone V5 moet ook teruggestuurd worden, onlangs nog geüpgraded naar V5C en ik heb de V5 moeten terugsturen.

Met de voedingskabel teruggestuurd, maar zonder afstandsbediening.

Afstandsbediening hoeft niet terug zeiden ze aan de telefoon.


Martin
  • 32894 reacties
  • 17 januari 2023

Waarschijnlijk per vergissing dat Proximus labels opgestuurd hebben, daarom dat er best een officieel antwoord komt van Proximus, of hun strategie van de V5 niet meer te moeten terugsturen veranderd is?


Wij hebben op 3:/1 onze fiber laten binnen leggen. Wij moeten nu onze decoder terug sturen, maar weten niet naar waar. Onze gegevens hierover zouden per mail verstuurd zijn, maar mijn e-mail werd geblokkeerd waardoor ik die gegevens kwijt ben. Kan u die opnieuw versturen naar mijn nieuw e-mailadres aub?

Met dank

Marc 


Martin
  • 32894 reacties
  • 10 januari 2025

Noteer het nieuw mailadres in het veld “Ticket” in je → ForumProfiel. Vul ook zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan . In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2471 reacties
  • 15 januari 2025

@Marc Doossche vul je de klantgegevens aan als dit intussen nog niet in orde is?