Vraag

retour decoder en wifi booster: ook kabels?

  • 15 January 2023
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Beste 

Ik wil mijn tv decoder en wifi booster retour sturen na opzegging van de abonnementen. Ik vind op de documenten met de retourlabels echter geen informatie over wat exact allemaal teruggestuurd moet worden: enkel de toestellen zelf, of ook de laders en/of andere kabels? Ik las op het forum dat mogelijks ook een remote teruggestuurd moet worden indien deze geleverd werd samen met de decoder maar hoe kan ik dit nagaan? Ik weet nl niet meer of de remote destijds samen met de decoder geleverd werd. 

Alvast bedankt! 


3 reacties

@Ineke1 In afwachting van een officieel antwoord van een Proximus medewerker morgen: 

Ter info: Normaal moeten de toestellen zoals bbox/modem, decoder en wifi-booster teruggestuurd worden met met netkabel & voedingsadapters.
Maar voor de remote was dit al een tijd niet meer nodig, tenzij een Proximus medewerker mij morgen tegenspreekt.

Decoders die nog moeten teruggestuurd worden zijn: V5-compact decoder & V6 decoder & V7 decoder (= Android UHD decoder)

TIP: voor een vlottere afhandeling door de PX medewerkers, noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Reputatie 6
Badge +3

De gewone V5 moet ook teruggestuurd worden, onlangs nog geüpgraded naar V5C en ik heb de V5 moeten terugsturen.

Met de voedingskabel teruggestuurd, maar zonder afstandsbediening.

Afstandsbediening hoeft niet terug zeiden ze aan de telefoon.

Waarschijnlijk per vergissing dat Proximus labels opgestuurd hebben, daarom dat er best een officieel antwoord komt van Proximus, of hun strategie van de V5 niet meer te moeten terugsturen veranderd is?

Reageer