Skip to main content
Vraag

replay werkt niet

  • November 23, 2025
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Ik heb enkele weken geleden Replay+ afgesloten. Maar blijkbaar is er nu voor de gewone Replay geen enkel programma nog te bekijken. Zelfs het journaal of het weerbericht zijn niet meer te bekijken via Replay. “Item niet langer beschikbaar in Replay” staat er op het scherm, bij ELK programma...

3 reacties

Mutlie
  • November 23, 2025

Ik heb de gewoonte om bij elk probleem(pje) eerst de decoder even 20 seconden minuten zonder stroom te zetten.
Meestal is dan het probleempje verdwenen.

Wat je ook kan doen is decoder en  modem stroomloos zetten, ook een 20tal seconden. Dan de modem terug inschakelen en pas als alles terug werkt (internet, wifi, ...) de decoder terug onder stroom zetten.

Als dat niet werkt kan je eventueel nog een clear data doen.


Martin
  • November 23, 2025

&

In geval het nog niet lukt wat met wat Mutlie voorgesteld heeft , vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren beter/vlotter kunnen natrekken of je Replay+ optie voor u goed doorgestroomd is.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 24, 2025

@Witham Dit zou na een half uurtje terug in orde moeten zijn.