Skip to main content
Vraag

replay functioneert niet

  • 31 januari 2025
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

replay werkt niet niettegenstaande het in mijn abonnement zit 

1 reactie

Martin
  • 32962 reacties
  • 31 januari 2025

@jan vda 

Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik veronderstel dat je Replay+ (→ TV Replay op Pickx- Kijk naar wat je wil, wanneer je wil) sbedoelt waarbij je ook kan doorspoelen, wat niet kan met het gratis Replay.
Enfin de PX moderatoren kunnnen natrekken wat er in je pack vervat zit.


Reageer