Skip to main content
Vraag

regristratie niet mogelijk

  • May 4, 2025
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

beste,

 

we hebben thuis een apple tv met proximus pickx

nu zijn we op vakantie geweest en op i phone naar tv gekeken.

toen we terug waren, werkte onze tv niet meer

 

deze melding komt op scherm:

registratie  niet mogelijk

een toestel kan de plaatst van een ander maar innemen als het vorige toestel minstens 30 dagen geregistreerd was.

 

op de i phone werkt de app wel nog.

 

hoe kunnen wij dit oplossen?

 

mvg, koen

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 4, 2025

ik weet niet op hoeveel toestellen je al Pickx bekeken hebt, want dit aantal is beperkt en dan krijg je zo’n melding.
Tip: Vul hiervoor in je →ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in, zodat de PX moderatoren u morgen vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".  Meld het hier zodra dit gebeurd is.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • May 5, 2025

@cnudde koen zoals Martin zei, als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, kunnen we het nakijken voor u