Vraag

recente update Pickx - tv gids

  • 4 December 2023
  • 12 reacties
  • 217 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Is de online tv gids onlangs geupdatet? Sinds enkele dagen ben ik steevast uitgelogd, en moet ik telkens terug inloggen, terwijl dit ervoor niet zo was.

Ook is er iets veranderd bij het aanklikken van een programma in de gids. Vroeger kwam dit in een pop-up, en kon je die sluiten en gewoon verder de tv gids bekijken op de dag waar je bezig was. Nu ga je naar een nieuw venster, en wanneer je terug naar de vorige pagina gaat, kom je altijd op “vandaag” terecht. Dus als je morgen een programma aanklikt en dan terugkeert, zit je altijd weer op “vandaag”. Is heel omslachtig om de tv gids te bekijken, is dit enkel bij mij zo? 


12 reacties

Reputatie 5
Badge +2

ik heb ook een paar dagen geleden een topic begonnen over pickx online, alles staat nu door elkaar en de datums van de series staan er niet meer bij enkel serie nr en nr van de lijst, heel moeilijk te volgen

je moet met een programma boekje bij je hebben om te kunnen volgen, je kan niet rap eens kijken wat erbij gekomen is bij de geprogrammeerde items, heel moeilijk om te volgen, als voorbeeld de thuis afleveringen die geprogrammeerd staan, je kan niet zien welke dag, met een programmaboekje kan je dan zien welke aflevering op welke dag gespeelt word , wel omslachtig

 

 

  • Evy_01 hier net hetzelfde probleem er mag een oplossing komen want het is alles behalve fijn om nog de tv gids te raadplegen .

Reputatie 5
Badge +2

wanneer komen de datums er terug op, want zo is het niet te volgen, wel goed dat de naam en nr van de reeks erop staat ,maar nu zie je niet wanneer het uitgezonden is of wordt uitgezonden, wel een verbetering dat de nrs en naam van de uitzending erop staat, nu nog enkel datums terug en perfect

Reputatie 7
Badge +5

@Valencia @Evy_01 @onstvmoment9  Gaat dit over de gewone tv gids of over de opgenomen programma’s? Dit is me niet geheel duidelijk.

Reputatie 5
Badge +2

dit gaat niet over de tv gids zelf in pickx, maar bij mijn video’s zowel bij de geplande opnamen en bij de reeds opgenomen items, zoals je in de twee voorbeelden ziet, kan je enkel het nummer van de aflevering zien en niet de datum, dat is wel heel vervelend

bij FBI staat de naam van de aflevering en het nummer maar daarvoor moet je dan een programma boekje naast je leggen om te zien wanneer die uitgezonden is

Het is vooral lastig bij de geplande afleveringen omdat het heel moeilijk te kijken is als het wel degelijk gepland is

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@onstvmoment9 Als je op de opname klikt zie je onderaan de beschrijving staan en ook de datum. Bij series zoals thuis zal deze ook gewoon dagelijks worden opgenomen, alsook kan je het verschil tussen geplande en opgenomen afleveringen zien door het icoontje dat er bij staat. De opgenomen programma’s hebben reeds de R erbij staan en de geplande opnames hebben een cirkel staan.

  •  

 

Reputatie 3
Badge +1

 Gaat dit over de gewone tv gids of over de opgenomen programma’s? Dit is me niet geheel duidelijk.

Bij mij gaat het over de gewone tv gids. Ik zie alweer nieuwe veranderingen opduiken, dus allicht zijn jullie er nog aan t werken? 

Ik wordt nog steeds elke dag uitgelogd, en terugkeren in de tv gids na het aanklikken van een programma stuurt je nog altijd terug naar vandaag ipv de dag waarop je de gids aan het bekijken was. 

Reputatie 5
Badge +2

het blijft toch ingewikkeld om te zien wanneer de opname is gebeurd, je kunt de datum na veel verschillende klikken wel zien maar is dit niet de bedoeling denk ik.

Naast de nr serie en aflevering nr zou je toch de opname datum moeten kunnen zien, het is wel interessant dat je de naam van de aflevering ziet, hopelijk komt er nog verandering in

Reputatie 5
Badge +2

geraak daar maar eens aan uit, je moet al kijken uit welke serie het komt en op welke datum het komt

 

Reputatie 3
Badge +1

Nog steeds hetzelfde vervelende probleem met de online tv gids. Bij het klikken op gelijk welk programma, ga je terug naar je eerste zenders op vandaag.

Durf je te klikken op een programma van morgen? Terug en je ziet weer de eerste zenders vandaag.

Herbeginnen, en je bent aan overmorgen, en je wil de inhoud zien van een programma? Klik, terug, en je ziet weer vandaag.

Wanneer gaat dit terug zijn als vroeger? 

Reputatie 7
Badge +4

@Evy_01 Ik zal je feedback doorgeven naar de verantwoordelijken hiervoor. Ik heb er nu geen zicht op of en wanneer dit aangepast zal worden. 

Reageer