Beantwoord

Proximustv en chromecast

  • 1 February 2019
  • 37 reacties
  • 2901 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Deze komt stelselmatig bij iedereen binnen. Dus nog heel even geduld graag. Grtjs,
Gisteren update gehad, chromecast is er bij en werkt perfect.
Ziezo 't is vrijdag, tot hiertoe nog altijd geen cast.
Hahaha, pas maar op of ze sluiten uw lijn nog af Martin🤓 .
Het einde van de week eindigt pas zondag om 24u en dan nog moet ik het toch eerst zien en dan geloven, daarom vermoed ik dat Ongelovige Thomas ook al veel jaren klant moet geweest zijn 😄
Nog 1 keer slapen en het is zover.
op mijn android smartphone krijg ik automatisch de melding als er updates klaar zijn voor de apps, dus eigenlijk moet je dit niet doen, al kun je dat wel proberen als er nog geen update binnen gekomen is op het einde van de week.
Bedankt, ik kijk uit naar vrijdag. Moet ik zelf de nieuwe app downloaden?
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/casten-voor-wanneer-46719 >
Proximus medewerker zegt:
Ondertussen zijn wij begonnen aan de nieuwe update voor de TV app op android, de update gebeurd in waves (dus niet iedereen krijgt die op hetzelfde moment binnen) Normaal gezien zou iedereen die op android zit tegen het einde van de week de update moeten binnen hebben. De update voor IOS volgt later, we laten hier nog iets weten.
Tot op vandaag nog steeds geen chromecast.
Reputatie 3
Badge
Dank voor de info,hopelijk is dit nu de echte waarheid.
Alvast bedankt en vriendelijk groeten
Reputatie 7
Badge +4
hi, de update voor de app (android) zal na dit weekend gebeuren in phases
voor IOS zal deze update er zijn 1 of 2 weken later

Reageer