Beantwoord

Proximustv en chromecast

  • 1 February 2019
  • 37 reacties
  • 2901 Bekeken

Reputatie 3
Badge
We zijn nu reeds in de maand Febr.beland en nog steeds is de app van proximustv niet te gebruiken met chromecast.
Eind vorig jaar is de befofte gedaan dat dit in febr.zou opgelost zijn!
Blijkbaar veel woorden maar weinig daden! Jammer eigenlijk daar andere operatoren yellowtv en stievie,tv- vlaanderen dit wel aanbieden.
Jullie lopen een beetje achter bij de concurenten hé,kunnen jullie dit oplossen in de korste tijd,
We willen terug kunnen casten naar de chromecast !
Dank bij voorbaat
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 8 February 2019, 12:35

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi, de update voor de app (android) zal na dit weekend gebeuren in phases
voor IOS zal deze update er zijn 1 of 2 weken later
Reputatie 3
Badge
Dank voor de info,hopelijk is dit nu de echte waarheid.
Alvast bedankt en vriendelijk groeten
Tot op vandaag nog steeds geen chromecast.
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/casten-voor-wanneer-46719 >
Proximus medewerker zegt:
Ondertussen zijn wij begonnen aan de nieuwe update voor de TV app op android, de update gebeurd in waves (dus niet iedereen krijgt die op hetzelfde moment binnen) Normaal gezien zou iedereen die op android zit tegen het einde van de week de update moeten binnen hebben. De update voor IOS volgt later, we laten hier nog iets weten.
Bedankt, ik kijk uit naar vrijdag. Moet ik zelf de nieuwe app downloaden?
op mijn android smartphone krijg ik automatisch de melding als er updates klaar zijn voor de apps, dus eigenlijk moet je dit niet doen, al kun je dat wel proberen als er nog geen update binnen gekomen is op het einde van de week.
Nog 1 keer slapen en het is zover.
Het einde van de week eindigt pas zondag om 24u en dan nog moet ik het toch eerst zien en dan geloven, daarom vermoed ik dat Ongelovige Thomas ook al veel jaren klant moet geweest zijn 😄
Hahaha, pas maar op of ze sluiten uw lijn nog af Martin🤓 .
Ziezo 't is vrijdag, tot hiertoe nog altijd geen cast.
Gisteren update gehad, chromecast is er bij en werkt perfect.
Reputatie 7
Badge +4
Deze komt stelselmatig bij iedereen binnen. Dus nog heel even geduld graag. Grtjs,
Bijkomend vraagje: geldt dit ook voor de ProximusTV-app op Laptop?
Reputatie 7
Badge +4
Martin, dit is voor de apps die via Android werken. Grtjs
Bedankt voor je Antwoord Charlotte,
maar weet je soms of kun je te weten komen of de chromecast functie ook terugkomt voor de
windows app,
Groetjes.
Reputatie 7
Badge +4
Martin, voorlopig hebben wij daar nog geen info over dus ik vrees dat dit zeker nog niet voor direct zal zijn.
Ok Charlotte, we wachten dan maar geduldig af ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Rene, heb je ondertussen de update ontvangen?
Ter bijkomende info:
Chromecasten werkt terug van zodra je de ProximusTV-app versie 4.0.16 (101210)- CC 1.7.2.0 hebt.
Jawel het is in orde, enkel bevriest het beeld 1x per avond, dus uitloggen en terug inloggen.
Dacht dat het de wifi was maar de man van home vind niks.
We zien wel.
Het gaat goed maar 1x per avond valt de app uit,,moet dan opnieuw opstarten met het gevolg dat ik terug vanaf het begin moet kijken ingeval van opname of uitgesteld kijken, dat is vervelend en ik heb geen zin om daarvoor extra te betalen om te kunnen doorspoelen.
Wat nu? Terug naar tvv? Of heb je een oplossing voor mij?
Reputatie 7
Badge +3
Renevg we laten dit even nakijken. Van zodra we meer nieuws hebben komen we terug bij u. Groeten Els
Reputatie 3
Badge +2
En wanneer komt de nieuwe versie voor ios?
Reputatie 7
Badge +4
De nieuwe versie voor ios is reeds beschikbaar. Als je via de app store zoekt op Proximus TV ga je de mogelijkheid krijgen om de app bij te werken. Groetjes Thierry
Reputatie 3
Badge +2
Ah inderdaad, stond nog niet klaar als update maar bij het selecteren van de app kwam er 'werk bij' te voorschijn. Bedankt!

Reageer