Eergisteren werd bij mij Proximus TV geïnstalleerd als pack internet + TV (geen familus of tuttimus). Ik beschik over een MyProximus account waar ik onder mijn klantenprofiel bij "Applicaties" zie staan dat zowel Proximus TV als ProximusTV.be gelinkt zijn aan dat account.
Als ik aanmeld op de app of de website met dezelfde accountgegevens krijg ik bij aanklikken van TV kijken echter de melding dat ik niet geabonneerd ben en ook een melding "No accounts available as you are not an NTE user"
Wat is er mis??? Ik lees diverse meldingen hierover maar geen pasklare oplossing.
Beantwoord
Proximus TV website en app werken niet (No accounts available as you are not an NTE user)
Beste antwoord door RobrechtB
Dag Patrick, nu zou het wel moeten werken. Er was iets niet correct op je myproximus profiel. Kan je nog eens proberen.
Bekijk origineelEr kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.