Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV website en app werken niet (No accounts available as you are not an NTE user)


Eergisteren werd bij mij Proximus TV geïnstalleerd als pack internet + TV (geen familus of tuttimus). Ik beschik over een MyProximus account waar ik onder mijn klantenprofiel bij "Applicaties" zie staan dat zowel Proximus TV als ProximusTV.be gelinkt zijn aan dat account.

Als ik aanmeld op de app of de website met dezelfde accountgegevens krijg ik bij aanklikken van TV kijken echter de melding dat ik niet geabonneerd ben en ook een melding "No accounts available as you are not an NTE user"

Wat is er mis??? Ik lees diverse meldingen hierover maar geen pasklare oplossing.

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Patrick, nu zou het wel moeten werken. Er was iets niet correct op je myproximus profiel. Kan je nog eens proberen.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

24 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2017
Dag Patrick, nu zou het wel moeten werken. Er was iets niet correct op je myproximus profiel. Kan je nog eens proberen.

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 21 oktober 2017
Beste Robrecht,

Ik heb identiek hetzelfde voor als Patrick, ik hoop dat jij me ook kan helpen, 100% dezelfde situatie, eergisteren geïnstalleerd en nog steeds werkt de app niet, op myproximus ook een melding van technisch probleem, kan jij kijken voor mij aub?

Alvast bedankt

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 21 oktober 2017
Dag Kristof, het zou voor jou nu ook moeten werken. Kan je eens testen?

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 21 oktober 2017
Beste Robrecht,

SUPER, écht bedankt het werkt!

Have a very nice weekend!

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 21 oktober 2017
Voor jou ook!

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 oktober 2017
Hallo Robrecht , werkt nu inderdaad perfect! Bedankt! Kan dit een of ander structureel probleem zijn, want ik lees hier toch meerdere meldingen over? Ik had al telefonisch contact gehad met de support, maar daar werd me enerzijds verteld dat ik een aparte account moest aanmaken op myproximus en kreeg ik anderzijds een mail met allemaal links naar infopagina's die ik al gelezen had..... Alles in orde nu, nogmaals merci en een fijn weekend.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 januari 2018
Beste

Ik ben al een tijdje klant bij proximus. Ik bezit momenteel Familius maar heb sinds kort opgemerkt dat de proximus TV app niet werkt op mijn smartphone of laptop.
Ik krijg ook 'No accounts available as you are not an NTE user'
Ik heb door de forum en support gebladerd maar niks helpt.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 4 januari 2018
Dag Qendrim, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 26 april 2018
Beste,

Ik heb geprobeerd om de proximus tv applicatie te openen via de laptop, gebruikersnaam en wachtwoord worden aanvaard, maar de tv gids blijft onzichtbaar en ook de tv zelf blijft laden.
Daarna geprobeerd of het misschien via internet wel zou lukken, maar krijg ook de melding dat ik hier niet op geabonneerd ben, terwijl ik op MyProximus wel kan zien dat het zo is.

Zou u me kunnen helpen aub?

Vriendelijke groeten

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 26 april 2018
Hi

Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en myproximuslogin ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 juni 2018
Beste
Zelfde probleem en abonnement als Patrick M. Men is wel pas sinds gisteren alles komen installeren.
Misschien is er ook verwarring omdat ik aparte abonnementen beschik voor mijn gsm en Proximus.
Klantnr is 603008000

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 22 juni 2018
Francis,

Ik heb het aangepast, het zou nu moeten werken.

Groeten

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 juni 2018
Bedankt KimB, het werkt nu. Heel snelle reactie, super!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 22 juni 2018
Graag gedaan!

Beste,

Ik zou een programma willen opnemen via de website en dit lukt mij niet. Als ik op programma opnemen klik, krijg ik de foutmelding dat er zich een fout heeft voorgedaan. Er is blijkbaar ook geen Proximus telefoonlijn gekoppeld aan mijn myProximus. Ook krijg ik de foutmelding dat ik hier niet op geabonneerd ben. De applicaties staan wel vermeld bij mijn producten.

Kan dit opgelost worden zodat ik vanop afstand een programma kan opnemen?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 27 juni 2018
Sabrina, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer en je MyProximus login doorsturen aub? Dan kijk ik dit even voor je na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 november 2018
zelfde probleem hier

Heb hetzelfde probleem als hierboven allemaal. heb ook internet pack met tv.
Ik kan tv kijken en heb internet.
Maar ik kan geen proximustv kijken op de pc. Ik krijg een melding dat ik hier geen toegang tot heb.

Heb al naar proximus gebeld en de persoon aan de lijn kon me momenteel niet helpen.
groeten
Bart

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 22 november 2018
Verwijder misschien best even je klantnummer uit bovenstaande post, Bart. Bezorg je ons via privébericht even het mailadres waarmee je je probeert aan te melden?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 januari 2019
Beste, ik heb net hetzelfde probleem. Vandaag installatie en voor de app melding No accounts available as you are not an NTE user.
Ik kan momenteel online ook mijn producten niet bekijken

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 22 januari 2019
Kan je ons via privebericht je account van My proximus of je lijnnummer of klantennummer doorsturen ? Dan kunnen we het voor je nakijken.

Dat kan via volgende link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 januari 2019
Ik heb een privébericht gestuurd maar nog steeds geen oplossing of reactie ontvangen.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 22 januari 2019
Kan je even kijken of het nu wel werkt, Janne?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 januari 2019
Ja het werkt, hartelijk dank!