Skip to main content
Vraag

Proximus tv kinderslot


Toon eerste bericht

44 reacties

Martin
  • 33302 reacties
  • 13 november 2020

dan moet het bijna bij proximus zijn dat er iets verkeerd staat in je TV profiel, maar ze komen hier pas maandag terug langs.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 13 november 2020

Martin, bedankt voor je snelle reactie.

Hopelijk en we gaan er van uit dat er maandag iets aan gedaan wordt ...want te pas en te onpas een automatische verandering in een instelling zou niet mogen kunnen.

 

ro


Martin
  • 33302 reacties
  • 13 november 2020

Ro, inderdaad laat ons hopen dat ze het maandag eens grondig uitdokteren!


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 16 november 2020

Hopelijk neemt een Proximus medewerker mijn vraag nu eindelijk eens ter harte en zorgt dat er een oplossing komt ( als dat zou mogelijk zijn ….).

Een maand geleden werd deze topic geopend … te pas en te onpas schiet automatisch het kinderslot op . Zowel op TV1 als TV2 .  Tot nu toe gebeurde dit frequent , maar heb dit niet aangehaald , omdat er gesteld werd dat het probleem zou doorgegeven worden .

Nog niet opgelost dus …

Gisterenavond ( zondag ) om 20.30 u midden in een uitzending van VTM4 zwart scherm op TV2 met slotje … kinderslot zonder reden gewoon op . Bij instellingen weer de JA en NEEN gaan veranderen.

Het houdt niet op … onze ingesteldheid is nu … tv kijken met de vraag wanneer en op welke post gaat het vandaag voorvallen .

Is dit een algemeen probleem of enkel bij ons ???

Wordt er nu eindelijk aan verholpen???

Mocht U meer info nodig hebben, kunnen we onze gegevens wel via privé bericht doorsturen .

Nogmaals hopelijk neemt iemand binnen Proximus dit ter harte tot een finale oplossing .

Ro

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 16 november 2020

Is er echt geen medewerker van Proximus die deze topic wil behandelen ?

 

Ro


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 17 november 2020

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 17 november 2020

Geert, telkens als het voorviel, hebben we de decoder gereset waarop het voorviel.

Hopelijk houden jullie ons op de hoogte .…

ro


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 19 november 2020

Aan GeertC moderator,

 

is dit kinderslotprobleem algemeen of specifiek voor een gebruiker ?

Als dat enkel in mijn geval,is, waarom wordt er dan niet gevraagd welk mijn klantnummer is , om dit specifiek na te zien. Of hebben jullie dat ?

 

Met  die vraag ben ik blijven zitten …

 

ro


Martin
  • 33302 reacties
  • 19 november 2020

specifiek voor bepaalde klanten zal dit wel zijn, anders zou ik en anderen ook dit probleem ondervinden.

klantnummer enz…. kun je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 19 november 2020

Ofwel 

1 Weet Proximus welke klanten daardoor geaffecteerd zijn 

2 Zijn het echt maar individuele klanten

 

In geval 2 zou het toch logisch zijn dat naar je klantengegevens gevraagd wordt, niet ?

 

ro


Martin
  • 33302 reacties
  • 19 november 2020

De meesten hebben dit in hun forumprofiel staan, zelfs denk ik dat proximus dit zelf gedaan heeft bij mij jaren terug want ik heb die daar nooit zelf ingevoerd.

En bij melding van problemen gaan de prox forum daar gaan zien in je profiel 

Dat het een algemeen probleem kan al niet want ik en mijn pa hebben dit nog nooit voorgehad bvb, en moest heel frequent bij heel veel klanten voorvallen dan zouden hier zeker op het forum veel mee dergelijke berichten gepost worden.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 19 november 2020

Ok Martin, we wachten af.

Maar individueel zullen we wel niet alleen zijn. Google “ Proximus kinderslot probleem” en je krijgt een topic uit Proximus forum 1 jaar geleden van renegv, die hetzelfde aankloeg. Dus … probleem meer dan jaar oud, moet toch de aanleiding, oplossing , nu wel gekend zijn. Of er is niets mee gedaan, of het is onoplosbaar. Maar schenk dan klare wijn … klant heeft daar recht op.

ro


Martin
  • 33302 reacties
  • 19 november 2020

Maar schenk dan klare wijn … klant heeft daar recht op.

Daar ben ik het 200% met je eens.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 19 november 2020

Bedankt Martin, voor je begrip. In de hoop dat Proximus dezelfde begrip heeft. 
Toch merkwaardig stil … niet ...?

ro


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 november 2022

En een jaar verder???????? Echt veel werk ingestoken🤯 lijkt al op klantenservice van Telenet…..
 

Als we maar mooi ons rekening betalen hè dat is ten slotte duidelijk wat telt!
Dat zelfs zo'n IT probleempje niet belangrijk is!
Hartelijk dank hoor.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 17 november 2022

@Denaztec Ondervind je dit probleem ook ? Er is geen algemeen probleem meer gekend hiervoor. 

De instellingen worden ook niet gewijzigd via de app ? Want ook dit heeft invloed op je decoders. 

Je kan voor de zekerheid ook je cookies eens verwijderen om met een propere lei te beginnen. 

Voor de V4: Mijn account > instellingen > cookies

Voor de V5, V5c en V6: instellingen > systeem > veiligheid/privacy > geef kinderslot in > cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.

Voor de V7: Instellingen / Instellingen toestel / en bij de Algemene instellingen ga je naar Apps / Selecteer de app / Gegevens wissen


Ik zette mijn tv op. En vraagt meteen kinderslot en heb die nooit ingesteld gehad. En geef de standaard code 1234 in. Maar werkt niet. En nu kan ik helemaal geen tv kijken. Want ik weet nie welke code ik moet ingeven


Martin
  • 33302 reacties
  • 22 juni 2023

je kan altijd eens proberen door je decoder te resetten Je TV Box resetten | Proximus


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 23 juni 2023

@Greg Vanderstukken Als de reset niet helpt, kan je dan aub je profiel verder aanvullen zodat  we dit voor je kunnen nakijken ? 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


Reageer