Skip to main content

sinds enige tijd heel veel stilstaand beeld en blokvorming op alle posten.

bbox,  decoder, booster of wifi bridge reeds meerde malen gereset.

 reeds meerdere malen contact gehad via de chat.

geen vooruitgang.

installatie is draadloos, bbox 3, tv decoder V5 en wifi booster.

Helaas een slecht moment nu, met het Pinsterweekend, de Proximus medewerkers komen pas dinsdag terug op dit forum.

Dus resetten helpt niet? Heb je deze stappen al geprobeerd?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_tv/particulieren/support/televisie/een-tv-probleem-oplossen/tv-problemen/een-probleem-met-tv-vind-snel-een-oplossing.html

Als het met de opgegeven methodes niet lukt kan je nog proberen  de helpdesk te  bellen via 0800/22800 (gratis), dat kan vandaag en morgen tot 22u.
Als daar  geen oplossing uit komt blijft er enkel dit forum en de Proximus medewerkers over.
Daarom doe je er goed aan  zoveel mogelijk gegevens in te vullen in je → ForumProfiel. Geen zorg, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meld ook even dat het gebeurd is 

 


@Edwig.fransen 

cfr. Mutlie 

&

Vermeld hier ook t.b.v. de PX-moderatoren of je bbox3 ongeveer 10 jaar oud is, zodat ze ook kunnen beslissen of het evt. nodig is om die te vervangen. 

Zij kunnen ook ondertussen je lijn eens onderzoeken op eventuele fouten.

NB: als je de mogelijkheid hebt om met een lange UTP-kabel (die je evt. voorlopig over de grond legt) je decoder rechtstreeks hiermee aan de bbox3 te verbinden i.p.v. met de wifibridge, zou je ook kunnen uitsluiten of de wifibridge er iets mee te maken heeft.

Als je de toestellen reset, is het ook altijd beter om de decoder eerst volledig stroomloos te zetten en dan eerst de bbox3 te resetten. Als je dan terug kunt surfen, dan pas de decoder resetten.

Als je een V5-decoder hebt (dus geen V5 mini), dan kunnen de PX-medewerkers ook evt. beslissen om die te vervangen, want die worden toch uitgefaseerd.


Op dit moment werkt alles naar behoren.

De decoder is en v5 compact.

De leeftijd van de bbox is ongeveer 5 a 6 jaar.

Als het probleem zich herhaalt zal ik eens proberen met een kabel 


Reageer