Skip to main content
Vraag

Proximus pickx app


Beste, 

Ook hier werkt de pickx app niet, altijd de volgende melding " deze login is niet gekoppeld aan een proximus tv account" hoe kan ik dit in orde maken? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 33969 reacties
  • 4 juli 2020

Als je vaste producten gekoppeld zijn in je MyProximus (www.Myproximus.be). dan zou dit normaal moeten werken .
(Je Pickx app moet gelinkt zijn aan je klantennummer waar je vaste producten op staan.)

dan werkt de webversie ook niet als dit niet in orde is → www.myproximus.be 

Maar dikwijls moet proximus een setting doen , dit zal pas voor maandag zijn als ze hier terug op het forum langskomen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 5 juli 2020

In my proximus staan al mijn diensten vermeld dus inderdaad ik denk dat proximus een setting moet doen. 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 6 juli 2020
Marcdorien schreef:

In my proximus staan al mijn diensten vermeld dus inderdaad ik denk dat proximus een setting moet doen. 


hi, kan je je klantennnr van je vaste diensten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik het nodige


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 6 juli 2020

Bij deze is mijn klantennummer vermeld in mijn profile 👍


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 7 juli 2020

@Marcdorien 

Je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 juli 2020

Het is in orde! Bedankt!