Skip to main content
Vraag

proximus pickx


Wanneer ik de app start krijg ik een zwart scherm gedurene een tijdje, en daarna kom ik terug op mijn bureaublad. Heb mijn toestel reeds uitgeschakeld, app verwijderd en terug geinstalleerd, maar alles is hetzelfde gebleven. Wat nu? Overstappen naar Telenet?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 34042 reacties
  • 14 april 2020

als je probeert via een laptop  http://proximmuspickx.be werkt het dan 

of is het via een laptop dat je probeert, een beetje verwarrend omdat je spreekt van “app” 

en wat bedoel je met pickxWan.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 april 2020

Hoe die wan erbij gekomen is weet ik niet, ik start de app op op mijn tablet


Martin
  • 34042 reacties
  • 15 april 2020

Als je probeert op laptop of pc in je browser op  http://proximmuspickx.be werk het dan wel


Forum|alt.badge.img+3

Probeer ook eens de cache leeg te maken van de Pickx app. Voor ios zie hier: https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/ en voor android: https://www.nokia.com/phones/nl_be/support/topics/popular-topics/how-can-i-clear-the-cache-of-an-installed-app Herstart nadien je tablet en herinstalleer opnieuw de app. De meest logische reden dat die wan er bijgekomen is omdat in jouw bericht je begint met wanneer wat kan overeenkomen met de 3 letters wan.


Martin
  • 34042 reacties
  • 15 april 2020

mss zou het ook lukken door de app gewoon opnieuw te installeren zoals het toch dikwijls ook opgelost is op die manier.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 16 april 2020

Lukt dit op een ander toestel wel? Want ik zie je account perfect gelinkt.