Skip to main content
Vraag

proximus P016

  • February 27, 2025
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Vandaag weeral voor de honderdste keer programma niet kunnen herbekijken en opname niet kunnen afspelen wegens foutcode p016 en neen herstarten of resetten helpt niet 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • February 27, 2025

als je stopt en naar live gaat en terug  naar de opname lukt het dan.

mss moet je toch ook eens de → internet box resetten 


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • February 28, 2025

@Tim7 

Dit probleem heb ik ook heel vaak. Dit is voor mij de reden dat ik wel terug ga naar Telenet want daar had ik dit soort problemen niet. 

@Martin 

Resetten lukt wel eens of je cashe en cookies legen op de tv box lukt ook af en toe. Maar het is geen blijvende oplossing jammer genoeg. 

Heb het ook al eens doorgegeven aan de klantendienst je moet dingen volgen om te doen , waaronder dus de stappen die ik heb gedaan. Maar dat is alles een echte oplossing komt er niet van Proximus uit. 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 28, 2025

@patrick1981 ​@Tim7 Dit probleem is gekend bij onze diensten en  wordt met hoge prioriteit onderzocht en opgelost. Als je me de opnames doorgeeft kan ik ze opneiuw op je decoder zetten waarna je ze normaalgezien terug zal kunnen bekijken.