Een tijdje terug problemen gehad met Proximus tv. Na enig gedoe een Proximus technieker over de vloer gehad die vaststelde dat onze beide V5-decoders de geest hadden gegeven. Probleem werd opgelost door twee nieuwe V7-decoders. Dik tevreden en enigszins onder de indruk van deze nieuwe toestellen, daar ze ook over een ingebouwde Chromecast beschikken.
Een tevredenheid die slechts enkele dagen duurde daar de toestellen enkel blijven werken wanneer ze om de zoveel dagen gereset worden. Daarbovenop kunnen we opgenomen programma’s zo ongeveer de helft van de tijd niet bekijken. Idem met het uitgesteld bekijken van programma’s. Foutmeldingen van 007 tot 963, ofzo, maar verder weinig duidelijkheid.
Zo ook op dit forum, blijkbaar. Honderden klachten over deze decoder, met als inhoud allemaal hetzelfde onderwerp, maar nul deskundige reactie of oplossing, ook niet vanuit Proximus trouwens.
Ik verwacht dan ook niks van mijn klacht, maar gooi mijn grieven hier ook maar eens op dezelfde stapel (er moeten intussen ongeveer evenveel klachten als foutmeldingen bestaan, vermoed ik)
Heb mij intussen een Chromecast aangeschaft (een die wél werkt) en kijk VRT-nu via smartphone. De opgenomen films bekijk ik wanneer de decoder daar zin in heeft (en soms is die goesting halfweg de film al voorbij).
Alvast bedankt om niks op te lossen,
Vriendelijke groet,
Kurt.