Skip to main content

Waarom werkt de proximus app niet meer , enkel een leeg blad

of na lange tijd de melding  

“ oeps er heeft zich een fout voorgedaan .we werken eraan kom later terug "

niets kan ik nog controleren

pickx app is idem daar heb ik gewoon een stilstaand beeld

Ter info: mss kan deze suggestie je evt verder helpen → Proximus Pickx app werkt niet meer


Sinds iOS 17 is gedaan met de werking , geprobeerd met opnieuw te installeren 

maar da werkt ook niet .

 


@DbDn Bedoel je enkel de Pickx app (op een gsm, of op Apple TV) of ook de My Proximus app ?

Aan de hand van het klantennummer in je profiel vind ik 2 packs terug op 2 verschillende locaties. Aan welk nr is die app waarmee je problemen ondervindt dan gelinkt  (02 of 056) ?

 


Ter info:  er is al een iOS17.03


de pickx is gelinkt aan de 056 lijn , maar word gebruikt op een ipad met inderdaad iOs17.03 

zowel iphone als ipad zijn iOS 17.03

 

 


@DbDn  Zou je het volgende eens kunnen proberen: 

  1. De app verwijderen,
  2. In de instellingen van de iphone naar tv aanbieder gaan en daar uitloggen,
  3. iPhone afzetten en opnieuw opstarten,
  4. Opnieuw installeren en inloggen.

Reageer