Skip to main content
Vraag

promotie met tv cadeau

• November 16, 2025
  • 12 reacties
  • 156 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Kan promotie met tv cadeau ook toegekend worden door uitbreiding van de pack met mobile abo.

12 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 17, 2025

Dag ​@georges_063 deze promotie is enkel geldig voor nieuwe internetklanten in een Flex+ (Fiber) pack met internet, tv en mobiel.

Misschien kom je in aanmerking voor een andere korting, neem hiervoor contact met onze commerciële dienst via 0800 22 800 of in onze shops.

Groetjes, Heidi

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 17, 2025

Dag ​@georges_063 deze promotie is enkel geldig voor nieuwe internetklanten in een Flex+ (Fiber) pack met internet, tv en mobiel.

Misschien kom je in aanmerking voor een andere korting, neem hiervoor contact met onze commerciële dienst via 0800 22 800 of in onze shops.

Groetjes, Heidi

Heb contact gehad met Mehdi van de commerciële dienst.

Volgens hem (in chat bevestigd) kan dat wel mits uitbreiding met mobile abo.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 17, 2025

Groetjes, Heidi

Mijn huidige pack internet , tv voldoet hiervoor,(mits uitbreiding natuurlijk.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 17, 2025

Groetjes, Heidi

Mijn huidige pack internet , tv voldoet hiervoor,(mits uitbreiding natuurlijk.

Kunt u mij de typeness van beide tv's ook doorgeven aub

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 17, 2025

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 17, 2025

Ik heb tot 2 maal toe bevestiging gekregen(op papier )van de commerciële dienst dat mits uitbreiding van pack met mobile abo de promotie voor alle opties ok is Dus 2 maal tv ,play mobile, stofzuiger enz.

Uitdrukkelijk gevraagd ook voor  LG tv mits betaling van 299€ en bevestigd.

Dus mobile abo geactiveerd.

Nu in volgende chat met commerciële dienst krijg ik te horen dat de optie van 299 niet kan.

Ik ga er van uit dat dit misinformatie is 

Graag iemand die mij nu klaar en duidelijk zegt wie het juist heeft.

Martin
  • November 17, 2025

FYI: het staat ook zo aangegeven op de PX site zelf :

als je naar beneden scrolt, onder “Voorwaarden” > “voorwaarden van de Promotie” staat het ook uitgebreider nog eens aangeduid.

• Van 03/11 t.e.m. 01/02/2026, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex+ (Fiber) met INT + MOB + TV kiest.
  • Van 03/11 t.e.m. 01/02/2026, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex+ (Fiber) met INT + MOB/TV kiest.
  • Geldig t.e.m. 31/12/2025, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Internet Giga Fiber, Internet Go Fiber of Internet Mega Fiber kiest.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 17, 2025

FYI: het staat ook zo aangegeven op de PX site zelf :

als je naar beneden scrolt, onder “Voorwaarden” > “voorwaarden van de Promotie” staat het ook uitgebreider nog eens aangeduid.

• Van 03/11 t.e.m. 01/02/2026, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex+ (Fiber) met INT + MOB + TV kiest.
  • Van 03/11 t.e.m. 01/02/2026, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex+ (Fiber) met INT + MOB/TV kiest.
  • Geldig t.e.m. 31/12/2025, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Internet Giga Fiber, Internet Go Fiber of Internet Mega Fiber kiest.

Ja Martin .Maar ik heb uitdrukkelijk gevraagd of upgrade van mijn pack met mobile voldoende is  Positieve antwoord.Heb het zelfs 2 maal direct na mekaar gevraagd in dezelfde chat.2 maal positief en zelfs een beetje lastig om de herhaalde vraag.

Ook in andere chat positief.

Maar bij nader inzien eigenlijk maar goed want de LG OLED 55 staat overal onder de 1000€ .Op 1 plaats zelfs op 649 €.

Gebaseerd op doorgekregen typenrs.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 17, 2025

En tenslotte : 

Als je de klant , tot 2 maal toe, bewezen foute info geeft , wees dan zo sterk om de gevolgen hiervan voor eigen rekening te nemen.Dus geef dan de klant hetgeen je in die info hebt beloofd..

Dit zou niet meer zijn dan een correcte afhandeling van de overeenkomst .

Met alleen maar excuses kan je je overal van afmaken.

En zorg er voor dat er binnen de commerciële afdeling ( en alle andere natuurlijk ) dezelfde taal wordt gesproken.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 17, 2025

En toch nog dit : 

De prijs van de bewuste LG OLED 4 K tv staat op internet overal op 850 € tot 950 €.En dit terwijl  de promotie spreekt van 1699 €

Als de klant dan al 299 € vooruit betaalt blijft er voor Proximus maar 5 tot 600 € over als investering. ( Met ook nog de winst op het nieuwe pack)

En wees er maar van overtuigd dat de inkopers van Proximus wel weten wat prijzen negocieren betekent.

Bij vroegtijdig stopzetten van contract gaat men wel uit van een afschrijvingstabel van 1699,€.

Ondanks alles toch nog trouwe Proximus klant.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 20, 2025

Door bevestiging (2maal waarvan 1 maal hr. Medhi) van commerciële dienst dat upgrade van pack met mobile abo ok is om te kunnen genieten van LG tv promotie heb ik op maandag 17 nov dat abo geactiveerd.

In een volgende chat ook gevraagd (aan Laura) om de LG OLED  tv optie te activeren.

Dit bleek dan plots niet meer mogelijk.

Intussen wel mail ontvangen dat mobile abo geactiveerd was.

Omdat tv optie verrassend niet meer mogelijk was , gevraagd aan Laura om ook mobile abo te annuleren wat zij ook onmiddellijk heeft bevestigd op mail.

Vandaag ontvang ik toch de simkaart met vermelding dat overdracht van vorige operator is gebeurd.

Ik wil dit echter niet en zit nu zonder telefoon waar trouwens nog 11,27€ belwaarde op stond.

Oplossing.: tv optie alsnog activeren (ondanks lagere waarde) of dringend andere oplossing vanuit Proximus.

Gr.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 20, 2025

@georges_063 Ik zie dat u ondertussen contact hebt gehad met een medewerker waarbij het nodig is gedaan.Groetjes,Joel