Vraag

Programma's verdwenen?

  • 26 October 2022
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Een aantal programma’s die ik afgelopen zondag heb opgenomen zijn sinds gisteren opeens verdwenen. Ik heb m’n box opnieuw gereset maar niets is teruggekomen. Gisteren waren er ook al problemen met series die ik opneem , ineens stond elke aflevering apart zodat ik opeens een heleboel programma’s had. Dat probleem lijkt inmiddels te zijn opgelost.

En sinds BBC One en BBC Two in HD uitzenden werden m’n programma’s verplaatst naar 423 en 424, tot daar nog aan toe maar een aantal programma’s ‘(weekend 15 en 16 oktobe) zijn niet meer terug te vinden (o.a. Strictly Come Dancing en I Can Seee Your Voice).


5 reacties

Ik wil nog eens terugkomen op mijn probleem van een maand geleden. Een aantal programma’s van BBC One en BBC Two staat niet op de digibox maar als ik online ga kijken dan kan ik ze wel terugvinden. Het probleem is echter dat ik deze programma’s online niet kan bekijken. Wat moet ik doen om ze alsnog te kunnen bekijken want over een paar dagen verdwijen ze. Ik denk dat dit  te maken heeft met de overgang van de zenders naar HD!

Indien je dit nog niet gedaan hebt mss eens de bbox 10 sec zonder stroom zetten nadat je eerst de decoder stroomloos gezet hebt, en als je terug kunt surfen dan pas de decoder terug onder spanning zetten.

Heb dit gedaan, maar heeft niet geholpen!

Best dan de reactie/oplossing afwachten van iemand van het PX forumteam/moderator

Worden wij niet meer geholpen door Proximus….de dag komt dichterbij dat mijn programma’s definiitief verdwijnen, ze staan dus opgenomen in de app maar niet op mijn digibox. Wachten jullie met een antwoord tot ze definitief verdwenen zijn?

Reageer