Skip to main content

Problemen uitgesteld kijken

• November 25, 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

2 problemen:

1. Ik heb de laatste maanden opgemerkt dat bij uitgesteld kijken, het bewuste programma  op willekeurige momenten een aantal minuten ‘teruggaat’ en je dus dat stuk opnieuw moet bekijken. Heel raar en ook vervelend.
  2. Als ik een film ‘herstart’ bvb 30 min later dan voorzien, kan ik die maar bekijken tot de eindduur van de ‘live’ uitzending. Het beeld bevriest gewoon en je kan alleen maar het uitgesteld kijken annuleren. Zodoende mis ik de laatste 30 min van de film. Hem opnieuw herbekijken, geeft me dan ook niet de plaats waar hij gestopt was maar gewoon weer van het begin?? Al gemeld bij proximus maar geen resultaat.

Benieuwd of meerdere mensen dit hebben?

1 reactie

Martin
  • November 25, 2025

@isdmro dergelijke problemen worden hier inderdaad ook wel nog door anderen gemeld en of er al een oplossing is daarvoor zullen we de reactie van een PX moderator moeten afwachten, bij sommige van die problemen hebben ze de oorzaak al gevonden maar wanneer er oplossing komt is nog onbekend.

Je kan altijd eens proberen van sommige van die problemen recht te zetten door de decoder 10 volledig zonder stroom te zetten en ook door via de menu instellingen van de decoder “clear cache en herstart” te kiezen. 
Als er een programma natuurlijk uitloopt voor het programma dat je opnam dan kan PX daar ook niet veel aan doen aangezien er afgeweken wordt aan de programmatie-gids.