Skip to main content
Vraag

PROBLEMEN MET V7 DECODER

  • 2 juli 2024
  • 4 reacties
  • 720 Bekeken

V7 Decoder valt constant uit.   Dit probleem had ik nooit met mijn v5 decoder met harde schijf.    V7 decoder wordt tegen wil en dank in de mensen hun strot geduwd, maar werkt totaal niet.   Valt om de 5 seconden uit.   Is dus met andere woorden heel leuk als je iets wil bekijken. 😡 Zeker als het programma’s zijn die je niet via de website kan bekijken.  Is ondertussen al zeker 10 keer op 5 minuten uitgevallen

This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 33551 reacties
  • 2 juli 2024

Is die rechtstreeks met een utp kabel aan je internet box verbonden?

best ook eens de internet box en decoder eens herstarten indien het nog niet gebeurd is en wel in deze volgorde: → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 132 reacties
  • 2 juli 2024

Heb zo’n voorgevoel dat je nog met oude devolo’s werkt.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 47 reacties
  • 2 juli 2024

@Martin : ja die is rechtstreeks met een utp kabel verbonden aan de bbox.   Heb toestellen herstart, maar heeft dus niet geholpen.  

@raf85 :  Neen ik gebruik geen devolo’s.   Heb deze ook nooit gebruikt 

 


Martin
  • 33551 reacties
  • 2 juli 2024

Een andere mogelijkheid is i.p.v. heropstarten van ze te resetten 

eerst tv box spanningsloos zetten en dan de internet box resetten (→ Reset je b-box/Internet box)

Als de internet box terug opgestart is en je terug kunt surfen dan pas
de TV box resetten (→ Je TV Box resetten

Als je TV box uitvalt krijg je dan geen foutmelding wat doen de lichtjes op je tv box en je internet box

→ Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus