Skip to main content
Vraag

Problemen met V6 decoder


Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

118 reacties

  • 0 reacties
  • 17 maart 2020

Zoals eerder gevraagd, maak je gebruik van een draadloze verbinding tussen modem en decoder?


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 17 maart 2020

Nee,alles is met een ethernetkabel aangesloten,ook heb ik een eigen v5mini waar ik nooit problemen mee heb.


  • 0 reacties
  • 17 maart 2020

Ik heb een eerste decoder laten opsturen naar jouw adres via BPost (om interacties in UPS punten te vermijden in deze tijden). 

Als deze nieuwe decoder blijkt het probleem op te lossen, dan kan ik via hetzelfde systeem een tweede laten opsturen. 


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 18 maart 2020

Decoder ontvangen,maar gaat niet door.eentechnisch probleem kan de decoder niet ontkoppelt worden.wat een brol


Martin
  • 33945 reacties
  • 18 maart 2020

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 18 maart 2020

Beste Martin , via telefoon werkt dit niet door een technisch probleem word je zogezegd doorverbonden en dan krijg je de bezettoon.


Martin
  • 33945 reacties
  • 18 maart 2020

maar als je bandbreedte genoeg hebt hoeft dit ook niet altijd om eerst te deactiveren en kun je de nieuwe decoder toch aansluiten en zou die moeten werken, heb je dit al geprobeerd.

het deactiveren van oude decoder kan achteraf dan ook nog gebeuren 

als je natuurlijk al 3 decoders in dienst had dan zal dit niet lukken en moet je eerst deactiveren.


  • 0 reacties
  • 18 maart 2020

Ik zie momenteel geen enkel toestel meer aan jouw lijn toegekend. Kan je de nieuwe decoder even herstarten en het opnieuw proberen?


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 18 maart 2020

Probleem is opgelost heb voor tveen andere lijn (ander nummer) dan mijn telefoonlijn


  • 0 reacties
  • 18 maart 2020

Heb je dan ook nog het probleem met de slechte kwaliteit op de nieuwe decoder?


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 18 maart 2020

Dat kan ik maar weten na een paar dagen


  • 0 reacties
  • 18 maart 2020

Laat dan gerust iets weten of het al dan niet geholpen heeft. Dan kan de 2de decoder al dan niet omgeruild worden ;)


annaconda
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 53 reacties
  • 18 maart 2020
WenzelR schreef:

Ik heb een eerste decoder laten opsturen naar jouw adres via BPost (om interacties in UPS punten te vermijden in deze tijden). 

Als deze nieuwe decoder blijkt het probleem op te lossen, dan kan ik via hetzelfde systeem een tweede laten opsturen. 

Ik zie dat men zoals vroeger  berichten verwijdert? Dus blijkbaar heeft men dit hier nog steeds niet geleerd. Ik dacht toch dat ik niets verkeerds zei, want ik zei dat ik klant was sinds 140:02/2002, waarom krijgt de ene klant een V6 en een andere een V5.? Maar ik denk wat ik al ga doen, en dat is. Overstappen naar een goedkopere operator.


  • 0 reacties
  • 18 maart 2020

@annaconda Ik merk toch geen verwijderde berichten van jou op in dit topic. Heb je het over een ander topic?

Momenteel krijgen zo goed als alle klanten een V5c decoder in ruil voor een V6 wegens enkele aanslepende bugs die technisch moeilijk te verhelpen zijn. Een V6 gaat enkel bij uitzondering nog.

Welke probleem heb je precies waarom je zou willen overstappen? 


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 24 maart 2020

weeral problemen met de nieuwe v6 decoder, zit vast na een avond tv kijken,kan niet meer opstarten enkel een reboot helpt dan


Martin
  • 33945 reacties
  • 24 maart 2020

Ter info:heb jij al de laatste software versie B155 op je decoder staan , je kunt anders eens proberen door de decoder te resetten als je de laatste versie nog niet hebt, maar de nieuwe versie zal je ook maar kunnen binnentrekken als deze al klaar gezet werd door proximus.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 24 maart 2020

@Koen_095 Ik zie op dit ogenblik 3 decoders aangemeld staan op uw lijn. zijn die alle 3 nog in gebruik, of is 1 daarvan omgeruild?

Heb he het probleem enkel op je V6 of ook op het andere model ? 


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 24 maart 2020

Heb 2 V6 decoders en 1v5mini decoder ,altijd problemen met de V6 decoders,

de v5 mini is eigendom,de 2 V6 decoders huur ik


  • 0 reacties
  • 25 maart 2020

Heb je dan al een reset geprobeerd?


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 25 maart 2020

vandaag , alle 2 v6 decoders gereset, we zullen zien of dit een oplossing bied


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 30 maart 2020

voorlopig lijkt alles opgelost, heb de decoders niet meer moeten laten opstarten

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 24 april 2020

weeral problemen met de omgeruilde v6 decoder, na een avond tv kijken moet ik hem volledig rebooten!!anders wil hij niet opstarten,soms na opstarten enkel klank of enkel beeld. waardeloos zijn die v6 decoders!!! met mijn eigen v5 mini nooit problemen. graag eens een deftige oplossing!!!


Martin
  • 33945 reacties
  • 24 april 2020

Wie weet gaat de v6 een stille dood sterven en wordt het de V7 als die gecommercialiseerd wordt!


Forum|alt.badge.img+3

Dan kan je niet meer spreken van een batch probleem van decoders, maar van een structureel probleem. Ik blijf het dan toch vreemd vinden hoe dat dan de decoder 6 uit de testfase is kunnen geraken, aangezien er nog altijd mensen last van hebben.  


Martin
  • 33945 reacties
  • 24 april 2020

dat hebben we in de tijd met vorige decoders ook meegemaakt maar eigenlijk minder met de v5 en nog veel minder met de V5-C .