Vraag

Problemen met TV, haperen, blokjes, tv even weg, tv gids blijft hangen, opnames komen, niet altijd door

  • 9 December 2021
  • 41 reacties
  • 2059 Bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik vraag mij af of je die twee V5C ‘s eens van plaats zou verwissel wat dit als resultaat zou geven 

@Martin Dat is heel moeilijk. Heb de andere, V5 compact, bevestigd met tape achterzijde van de TV. Deze hangt tegen de muur. De gewone, V5C, is te groot om zo te bevestigen. PX moet maar met een oplossing komen. Duurt al veel te lang 😷😥😪

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Oei wacht ik denk dat er hier een misverstand is je zegt de gewone V5C is te groot, dus ik denk dat je de V5 met harde schijf bedoelt maar die noemt gewoon V5
en de kleine zonder harde schijf noemt “V5 compact” of ook “V5C” en zelfs “V5 Mini” genoemd allemaal voor de zelfde kleine decoder.

Normaal mag je de V5 (grote V5) omruilen voor een V5 compact want er zijn ernog die probmemen hebben met de V5, die stilletjes aan verdwijnt van het toneel.

@Martin Klopt is de V5 met harde schijf die dit probleem heeft. De compact heeft dit niet 😷😉

Proximus heeft hier vroeger al gemeld dat de V5 op een bepaald moment niet meer ging geüpdatet worden.

Reputatie 7
Badge +1

Proximus heeft hier vroeger al gemeld dat de V5 op een bepaald moment niet meer ging geüpdatet worden.

Hoop dat PX dit op lost voor mij 😷😉

Reputatie 7
Badge +1

Antoon, Ik hoop er toch nog op dat er volgende week reactie komt, en hoop doet leven :slight_smile:

Nog een prettig weekend,

Martin.

Martin, bedankt en ook een prettig weekend 😷🤗👍 Antoon

Reputatie 7
Badge +4

@dondg Ik zal dan een technieker sturen voor nazicht ter plaatse. Ik heb de afspraak geboekt voor morgen, 20/1 tss 12.30 en 17u. Kan je hier aub nog een gsm toevoegen zodat de technieker je kan verwittigen wanneer hij onderweg is. Je kan daar ook je afspraak wijzigen als het niet uitkomt. 

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 

als ik het goed begrepen heb, heb je nog een (oudere) v5 en hierop storingen op heb beeld.

Op de v5 Compact heb je dit niet, klopt dit?

 

Groeten

Geert

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1

als ik het goed begrepen heb, heb je nog een (oudere) v5 en hierop storingen op heb beeld.

Op de v5 Compact heb je dit niet, klopt dit?

 

Groeten

Geert

@GeertC Klopt volledig 🤗

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Ik heb een nieuwe decoder opgestuurd. Deze zal woensdag thuis geleverd worden. De documenten om de andere terug te sturen zal je per mail ontvangen, of vind je terug in je My Proximus. 

Zoals Martin al zei blijft je zendervolgorde inderdaad hetzelfde als voorheen omdat deze opgeslagen wordt voor al je decoders. 

Vandaag mijn nieuwe decoder ontvangen. Maakte de doos open. De V5 compact zat erin. Maar op de Declaration of Conformity staat de datum van 22 april 2014. Maar op de sticker op de decoder staat de datum 11/16. Dus een gereviseerde. Zit ook een scart kabel bij terwijl ik een HDMI nodig heb. Geen afstandsbediening aanwezig. Zit een omschrijving bij van Installeer je NIEUWE decoder. Blijkt dat ik de oude moet deactiveren en als je meerdere hebt moet je deze ook opnieuw installeren. Is dit echt nodig. Wat een teleurstelling, ben in mei special naar abo Flex gegaan om erop vooruit te gaan. Maar helaas wordt terug in de tijd gezet met een gereviseerde V5 compact. Als je Flex pakt staat dat je recht hebt op een Android TV Box. Met een nieuwe V5C zou ik nog mee akkoord gaan maar met deze niet. Wat een teleurstelling 😷😥😪

Ze zullen er van uitgegaan zijn dat het een ruildecoder was dat ze moesten opsturen en dan wordt er inderdaad ook geen afstandsbediening bij opgestuurd.

Maar de Proximus forummedewerkers zullen dit wel kunnen rechtzetten.

Reputatie 7
Badge +1

@Martin. Zal wachten maar een vraag. Moet ik echt de oude decoder deactiveren en als ik meerdere heb dan ook deze opnieuw installeren ?
Of gewoon oude weg halen en nieuwe plaatsen zonder deactiveren 🤔🤔

Reputatie 7
Badge +1

Je kan eventueel eens proberen met hem uit te zetten, de harddisk er eens uit te nemen (lings duwen, tot deze eruit klikt) terugstoppen en de decoder herstarten.

Mocht dit niet helpen zullen we de v5 omruilen voor een v5 compact.

Laat maar weten of bovenstaande werkwijze lukt, indien het nodig is zorg ik ervoor dat er een nieuwe decoder wordt geleverd via Bpost.

 

Groeten

Geert

@GeertC . Bedankt. Sorry voor het late antwoord. Ben op dit moment een week aan het toeren in België met de camper. Kan dit dus nu niet testen. Laat wel iets weten als ik terug thuis ben 😷😉👍

@HadewychT Super! Dat is fijn nieuws om te horen!  Ik voeg een gsm nummer toe.

Reputatie 7
Badge +1

Antoon ter info: Dit is het antwoord vandaag nog gegeven door AntonellaD i.v.m. toestel(len) terugsturen naar Prox Shop:

In principe is het zo dat de toestellen niet meer binnengebracht mogen worden in een Proximus shop, ongeacht als het gaat om een opzeg of een omruiling.
In de meeste gevallen is er een retourlabel en moet de retourzending gebeuren via Bpost.
Echter in de weinige gevallen waar een label ontbreekt, mag dit uitzonderlijk wel nog binnengebracht worden in de shop. 
Daarom kijken wij het liever eerst na zodat we zwart op wit de klant kunnen doorverwijzen naar de shop

@Martin. Vandaag de decoder binnengebracht in de PX shop in Blankenberge. Geen probleem. Een bewijs meegekregen van afgifte 😷😉👍 Antoon

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Ik heb een nieuwe decoder opgestuurd. Deze zal woensdag thuis geleverd worden. De documenten om de andere terug te sturen zal je per mail ontvangen, of vind je terug in je My Proximus. 

Zoals Martin al zei blijft je zendervolgorde inderdaad hetzelfde als voorheen omdat deze opgeslagen wordt voor al je decoders. 

Vandaag mijn nieuwe decoder ontvangen. Maakte de doos open. De V5 compact zat erin. Maar op de Declaration of Conformity staat de datum van 22 april 2014. Maar op de sticker op de decoder staat de datum 11/16. Dus een gereviseerde. Zit ook een scart kabel bij terwijl ik een HDMI nodig heb. Geen afstandsbediening aanwezig. Zit een omschrijving bij van Installeer je NIEUWE decoder. Blijkt dat ik de oude moet deactiveren en als je meerdere hebt moet je deze ook opnieuw installeren. Is dit echt nodig. Wat een teleurstelling, ben in mei special naar abo Flex gegaan om erop vooruit te gaan. Maar helaas wordt terug in de tijd gezet met een gereviseerde V5 compact. Als je Flex pakt staat dat je recht hebt op een Android TV Box. Met een nieuwe V5C zou ik nog mee akkoord gaan maar met deze niet. Wat een teleurstelling 😷😥😪

Beste PX medewerkers. Zie bovenstaand, nog geen antwoord. Heb alles nog in de doos laten zitten 😷🤔 Hoop op reactie.  Groetjes, Antoon

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Ik heb een nieuwe decoder opgestuurd. Deze zal woensdag thuis geleverd worden. De documenten om de andere terug te sturen zal je per mail ontvangen, of vind je terug in je My Proximus. 

Zoals Martin al zei blijft je zendervolgorde inderdaad hetzelfde als voorheen omdat deze opgeslagen wordt voor al je decoders. 

Vandaag mijn nieuwe decoder ontvangen. Maakte de doos open. De V5 compact zat erin. Maar op de Declaration of Conformity staat de datum van 22 april 2014. Maar op de sticker op de decoder staat de datum 11/16. Dus een gereviseerde. Zit ook een scart kabel bij terwijl ik een HDMI nodig heb. Geen afstandsbediening aanwezig. Zit een omschrijving bij van Installeer je NIEUWE decoder. Blijkt dat ik de oude moet deactiveren en als je meerdere hebt moet je deze ook opnieuw installeren. Is dit echt nodig. Wat een teleurstelling, ben in mei special naar abo Flex gegaan om erop vooruit te gaan. Maar helaas wordt terug in de tijd gezet met een gereviseerde V5 compact. Als je Flex pakt staat dat je recht hebt op een Android TV Box. Met een nieuwe V5C zou ik nog mee akkoord gaan maar met deze niet. Wat een teleurstelling 😷😥😪

Beste PX medewerkers. Zie bovenstaand, nog geen antwoord. Heb alles nog in de doos laten zitten 😷🤔 Hoop op reactie.  Groetjes, Antoon

Beste PX medewerkers. Daar jullie niet reageren, kunnen jullie een document opsturen zodat ik de ontvangen V5 Compact weer terug kan sturen. Zie wel verder. Alvast bedankt. Groetjes, Antoon

Beste PX medewerkers. We zijn weer 5 dagen later. Kan iemand mij een retour document opsturen zodat ik de ontvangen V5 Compact weer terug kan sturen. Of kan ik deze afgeven in een PX shop. Volgens MyProximus zou alles vandaag afgewerkt zijn. Niet dus voor mij. Alvast bedankt. Groetjes Antoon 😷🤔

Reageer