Ik gebruik de Pickx app op mijn Apple TV al een jaar lang zonder problemen. Maar sinds vorige week crasht de app en blijft de content binnen de app eindeloos laden. Heb de app al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs. Ook mijn Apple TV loopt op de laatste versie.
Beantwoord
Problemen met Proximus Pickx app op Apple TV
Beste antwoord door Martin
Had ik maar voor iedereen een sluitende oplossing!
Hetgeen allemaal al een beetje geprobeerd werd (voor de één een oplossing en voor de andere dan weer niet) is in het kort :
:
Welke Apple TV heb ik? Zo herken je Apple TV modellen [2023 ] (iculture.nl)
[Apple TV] Proximus is echt verschrikkelijk | Proximus Forum: | Pickx werkt niet meer op Apple TV | Proximus Forum: |
TV aanbieder uitschakelen: Instellingen van de Apple TV Kiezen (niet van de Proximus-app)Gebruikers en Accounts TV-Aanbieder: Proximus kiezen Geef TV aanbieder toegang op Uit zetten Vervolgens de apple-tv via de opties in Apple TV herstarten: Instellingen / Systeem / Herstart (Geen Herstel) | op de iPad eens volgende stappen doen:
|
Hoe Apple TV Hapert op pickx | Proximus Forum Apple TV instellingen chroma moet op 4.2.0 staan, op 4.2.2 heb je die haperingen en problemen.Zoeken met BING AI op: chroma for Apple TV 30/10/23 = update gehad (17.1) voorlopig geen haperingen meer (apple tv via wifi booster) | Problemen met Proximus Pickx app op Apple TV | Proximus Forum 05/10/23: Pickx App op AppleTV TVOS16.x verwijderd, update AppleTV naar TVOS17, herinstallatie Pickx App vanuit de AppStore Alles werkt nu weer om rechtstreeks TV te kijken met Pickx-App op AppleTV |
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.