Skip to main content

Bij een poging om in te loggen op Pickx via Android (v11) krijgen we steeds de melding.

Er lijkt een probleem te zijn met de instellingen van je account.
 

  • My proximus app werkt
  • Wachtwoord is correct
  • app reeds opnieuw geïnstalleerd
  • op PC is het wel mogelijk om aan te melden.

 

Graag een oplossing

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvakken, enkel proximus Forummedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die niet in de andere vakken past.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen om je TV profielinstellingen na te kijken.  


Ze reageren toch niet. Heeft geen enkele zin. De "specialisten" zijn al maanden bezig met klachten te beheren. Ik zie alvast geen verbetering integendeel. Gelukkig gelooft Martin er nog in. Vraag me af waarom,want ik zie hier heel veel klachten maar nooit oplossingen 


Ja waarom,  omdat ik met mijn android toestellen geen probleem heb met Pickx, dus ga ik ervan uit dat het dan ook voor @Roland Corselis kan in orde komen.


Mijn problemen geraken alvast al maanden niet opgelost en ik zie bij andere klachten over proximus Pickx app geen oplossing.

Jij kan nu wel via je smartphone Canvas casten begrijp ik ???


@wimmer  Ik heb het voor alle zekerheid nog eerst eens geprobeerd en inderdaad ik heb de canvaslus nu op mijn TV via de google cast HDMI dongle.


@Roland Corselis De instellingen van je account staan hier juist ingesteld. Ik zie dat er gisteren een androidtoestel is aangemeld voor de pickx app. Is het ondertussen in orde of ondervind je toch nog problemen ? 


HadewijchT bekijk je na al die maanden ook eens mijn klachten?

Misschien ook antwoorden op privé berichten want je blijft maar topics sluiten zonder oplossing


Reageer