Vraag

Problemen met lipsynchronisatie

  • 30 April 2022
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Beste forum

 

Ik ben zowat hopeloos nav aanhoudende lipsynchronisatieproblemen.

Onze installatie 

V7 decoder

Samsung Q80 tv

Sonos Arc

Reeds zowat alles geprobeerd met instellingen in de drie toestellen.

Tevens surround op decoder uitgeschakeld. Niets lijkt te helpen.

 

Wie o wie kan ons helpen?


6 reacties

De proximus medewerkers kunnen ook een instelling doen ivm lipsynchronisatie, dus mss eerst afwachten tot maandag en zij dit kunnen uitvoeren voor u.

Heb je het ook als je stereo instelt op je v7 decoder.

Er worden wel problemen gemeld bij instelling = surround.

hier gaat het ook trouwens over →  geluid en beeld niet synchroon | Proximus Forum

zie ook → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

Reputatie 4
Badge +2

@Tom1 Zou je uw klantennummer in je forumprofiel kunnen aanvullen. Zo kunnen we kijken voor eventuele aanpassingen.

Mijn Klantnummer is ********

 

Uw post is aangepast wegens klantennummer een persoonlijk gegeven is en dit niet zichtbaar voor iedereen moet zijn.

Reputatie 4
Badge +2

@Tom1 Op het klantennummer dat je gaf zijn geen gegevens te vinden. Gelieve uw forumprofiel volledig te maken zodat we op andere gegevens uw klantengegevens kunnen vinden.

*Post verwijderd wegens er persoonlijke gegevens in stonden.

Reputatie 4
Badge +2

@Tom1 Heb je al eens geprobeerd de V7 rechtstreeks op de Bbox aan te sluiten?

Reageer