Skip to main content
Vraag

Problemen met geluid V7 TV decoder


Zijn er nog gebruikers met dit probleem.

Met regelmaat als ik mijn V7 decoder opstart uit standby stand,heb ik geen geluid (enkel beeld),en mùoet ik steeds reset (volledige heropstart) doen om het probleem op te lossen.

Weet er iemand wat de reden kan zijn,niets is aan mijn opstelling gewijzigd of wat dan ook.

 

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 205 reacties
  • 2 juli 2023

Hier hetzelfde bij 1 decoder, de 2de heeft er geen last van. 

 


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 5 juli 2023

Ik geluid maar geen beeld 🙈

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 5 juli 2023

@novaboy1 @Jack_05 Heb je al eens geprobeerd om enkel de TV eens af te zetten en terug op te zetten ? Beeld en geluid komen normaalgezien in 1 pakket door en zouden dus allebei beschikbaar moeten zijn als je de decoder opzet. 

Hebben jullie de originele HDMI-kabel gebruikt die bij de V7 geleverd werd ? 

@Andy9041 Ik heb je geantwoord op je andere post. Probeer je in het vervolg te beperken tot 1 post als je een vraag hebt zodat het forum overzichtelijk blijft. Op 3 plaatsen dezelfde vraag stellen, gaat er niet voor zorgen dat we je sneller kunnen verder helpen. 


  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 6 juli 2023

Heb al van alles geprobeerd,het enige dat helpt is steeds de decoder uitschakelen (knop achteraan) en opnieuw laten opstarten. Nooit heb ik dergelijk probleem gehad,enkel nu met de V7.


Martin
  • 32667 reacties
  • 6 juli 2023

als je de HDMI kabel even uittrekt en dan terugsteekt komt het beeld dan goed?


Baars
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 95 reacties
  • 26 juli 2024
novaboy1 schreef:

Heb al van alles geprobeerd,het enige dat helpt is steeds de decoder uitschakelen (knop achteraan) en opnieuw laten opstarten. Nooit heb ik dergelijk probleem gehad,enkel nu met de V7.

Wij hebben het zelfde probleem met de V7 decoder.

Aangesloten met originele kabels wat vereist is volgens Proximus maar alleen steeds opnieuw opstarten helpt om toch geluid te krijgen


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 125 reacties
  • 26 juli 2024
Baars schreef:
novaboy1 schreef:

Heb al van alles geprobeerd,het enige dat helpt is steeds de decoder uitschakelen (knop achteraan) en opnieuw laten opstarten. Nooit heb ik dergelijk probleem gehad,enkel nu met de V7.

Wij hebben het zelfde probleem met de V7 decoder.

Aangesloten met originele kabels wat vereist is volgens Proximus maar alleen steeds opnieuw opstarten helpt om toch geluid te krijgen

Probeer eens de HDMI CEC uit te zetten bij het instellingsmenu (tandwieltje en dan apparaatvoorkeuren) van de V7.


Martin
  • 32667 reacties
  • 26 juli 2024

TBI: 

  1. Druk op Bouton Retour au menu
  2. Ga naar (tandwieltje ⚙️) > Instellingen Toestel > Apparaat voorkeuren >  HDMI > HDMI CEC. Schakel HDMI CEC uit indien die aan staat.

  • Rising star
  • 12 reacties
  • 8 augustus 2024
novaboy1 schreef:

Zijn er nog gebruikers met dit probleem.

Met regelmaat als ik mijn V7 decoder opstart uit standby stand,heb ik geen geluid (enkel beeld),en mùoet ik steeds reset (volledige heropstart) doen om het probleem op te lossen.

Weet er iemand wat de reden kan zijn,niets is aan mijn opstelling gewijzigd of wat dan ook.

 

Oplossing was al aangeboden. 


Reageer