Vraag

problemen google account op V7 decoder android

  • 2 November 2020
  • 3 reacties
  • 565 Bekeken

Hallo, 

Ik heb sinds kort een nieuwe V7 decoder (android). Ik heb een vervelend probleem dat ik niet opgelost krijg. Ik krijg om ± elk halfuur(zie foto) deze melding op mijn tv scherm. Heb al met mijn gsm ingelogd op mijn google account en met een code mijn tv gekoppeld. Ook als je naar instellingen op de decoder gaat sta ik ingelogd met mijn google account. Dus account nog eens verwijderd en opnieuw geprobeerd zonder succes. Heb de decoder al terug naar fabrieksinstellingen gezet, niet meer ingelogd met mijn google account en toch komt deze melding steeds terug. Wie weet hoe ik dit opgelost krijg want dit is zeer vervelend als je op tv iets aan zien bent en om de haverklap dit scherm krijgt. Ook als ik op volgende klik gebeurd er niks . Moet altijd op de home knop drukken om dit scherm weg te krijgen en dan ik wel verder kijken maar dit kan niet de bedoeling zijn. Heeft iemand dit al voor gehad of iemand die mij kan vertellen waar het probleem zit? Alvast bedankt. 

 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Heb het probleem uiteindelijk zelf gevonden. Het was niet de decoder dat het probleem gaf , het was mijn smart tv (ook android) die het probleem was. Na het aansluiten van de decoder ben ik om 1 of andere reden uitgelogd (niet zelf gedaan voor alle duidelijkheid) op de TV zelf en niet op de decoder, dus de melding kwam niet van de decoder zoals ik dacht. Na terug in te loggen op de smart TV met mijn google account heb ik de melding niet meer gekregen. Dus als iemand dit in de toekomst ook voor heeft best even alles nakijken op je google account welke apparaten je ingelogd bent. Had ik dat zelf gedaan had ik dit niet moeten posten. 

@wouter.vanhoppe@skynet.be Bedankt voor de feedback, is wel interessant voor anderen die eventueel het zelfde probleem zouden tegenkomen.:thumbsup:

nog een tip:
indien wouter.vanhoppe@skynet.be
je echt mail adres is, is het beter dat je geen privé gegevens op een openbaar forum zet.

Ok thanks voor de info zal het onthouden en mijn gebruikersnaam veranderen !