Skip to main content
Beantwoord

problemen afspelen opnames

• February 11, 2026
  • 12 reacties
  • 153 Bekeken

Heeft er nog iemand problemen met het afspelen van opnames? Ik kan namelijk geen enkele opname meer afspelen, niet op tv en niet op gsm.. Deze middag had ik dit nog niet voor…

Beste antwoord door Teddy

​@Ro Dit was een algemeen probleem met Proximus TV

12 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • February 11, 2026

ik heb hetzelfde probleem. ik heb net contact gehad met proximus en het zou een algemeen probleem zijn.

• Auteur
  • Motivator
  • February 11, 2026

ik heb hetzelfde probleem. ik heb net contact gehad met proximus en het zou een algemeen probleem zijn.

Bedankt voor je reactie. Ben al blij dat ik dan niet alleen ben en al mijn opnames niet kwijt ben, hoop ik toch 

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • February 11, 2026

het werkt terug

Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 11, 2026

Idem hier. Naar een opname gekeken, wou volgende opname bekijken, en geen enkele heeft nog de optie om af te spelen of te wissen. Werkt nog steeds niet bij mij. 

• Apprentice
  • February 11, 2026

Hier hadden we hetzelfde probleem. Na een reset van de box (uitschakelen via de knop achteraan) kunnen we de opnames opnieuw bekijken.

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 11, 2026

Bij ons zelfde probleem.

Na reset modem werkte het terug. Was dit de reden of een algemeen probleem bij Proximus ? Deze vraag zou een medewerker van Proximus toch kunnen beantwoorden.

• Auteur
  • Motivator
  • February 11, 2026

Bij mij werkte het ineens terug zonder reset

• Motivator
  • Antwoord
  • February 11, 2026

​@Ro Dit was een algemeen probleem met Proximus TV

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • February 11, 2026

was een algemeen probleem van Proximus. Voor diegene waar het nog niet bij werkt. Bij de instellingen  van de box ga je naar support en dan clear cache en herstart. 

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 12, 2026

De diensten op de TV‑box (zoals opnames, TV Replay en Video On Demand) werken opnieuw zoals normaal.
Indien je nog problemen zou ervaren, gelieve de TV Box even te herstarten.

Geert

Martin
  • February 12, 2026

Ter bijkomende info,  voor wat het nog waard is:

Algemeen probleem kan het ook niet geweest zijn want in de twee appartements blokken waar mijn pa woont zijn ze bijna allemaal aangesloten bij Proximus en heb al aan verscheidene gevraagd, maar hebben die problemen niet gehad gisteren. Dus vermoed ik dat het meer in bepaalde regio’s zal geweest zijn. 

Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 12, 2026

Hier was inderdaad de tv box uitschakelen nodig om opnames terug te kunnen herbekijken.
Ik vraag mij echt af hoe mensen die hier niet op het forum zitten (ouderen), te weten kunnen komen hoe ze dit kunnen oplossen.