Vraag

probleem stream tv app pickx


Reputatie 3
Badge

Hallo,

sinds vandaag probleem met pickx tv app,om te kunnen kijken lukt dit niet meer krijg steeds de melding “ stream onbeschikbaar “ dit is op een ipad air 1,gisteren werkte alles nog perfect.

op onze tweede ipad air 2 werkt alles nog perfect,alsook op de iphone.

Heb al een reboot gedaan op ipad,de app weg gedaan en opnieuw erop geplaatst,op tv gekeken hoeveel toestellen er zijn aangesloten en niet gebruikte verwijderd.

wat kan de oorzaak zijn?

graag jullie mening,waarvoor mijn gemeende 🙏 


38 reacties

Dat maakt het nog meer bizar. Ik zag sinds begin deze week (nadat de laatste 5.5.3 versie uitkwam) in de app store nog meer gelijkaardige feedback over deze error. 

Laten we het dan maar even rust geven en zien of Proximus een nieuwe update kan uitbrengen dat dit oplost. Maar voor t zelfde geld duurt dit weken/maanden of steken ze zelfs geen tijd meer in oplossen van iOS 12 compatibiliteit als alles vlot draait op 13 en 14. En dan zijn we voorgoed gezien als je iOS niet meer kan/wil updaten. Bij Telenet is er nogondersteuning van hun yelo app tot iOS 9.0. Waarom kan dat hier niet..

Een ding is hier al heel duidelijk geworden en dat is, dat hun pickx op ios veel meer problemen kent dan op android

Reputatie 3
Badge

@jojo_01 je verwart de iOS versie (12.5.2) van je iPad met de Pickx versie van de app (5.5.3)

Wij hebben beiden hetzelfde probleem en dezelfde iOS versie (12.x).

Bij mij dook het streamingprobleem pas vandaag op nadat ik de Pickx app had geüpdatet naar versie 5.5.3. 

Dus mijn vraag is: heb je gisteren of vandaag die laatste versie van de Pickx app gedownload en dook daarna pas het probleem op? Of zat je nog op een oudere versie van de Pickx app toen het probleem opdook en heb je pas nadien de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

Hallo,

morgen zondag kijk ik nog eens naar de instellingen va mijn vrouw haar ipad,de ios versie is zeker de 12.5.2 maar die van pickx zal ik eens moeten controleren.

Bij mij op ipad air2 is de ios versie 14.4.2 en de pickx 5.5.3 en alles werkt naar wens.

Het zal denk ik inderdaad wachten zijn tot proximus met een oplossing komt in de toekomst,of misschien komt er geen oplossing meer voor die oudere versie van ios waar enkel nog beveiligingsupdates komen.

We wachten met geduld verder in ieder geval dank je wel aan beiden voor het zoeken naar het probleem of naar een oplossing.

Alvast nog een prettig wweekend toegewenst,groetjes.

Reputatie 3
Badge

@jojo_01 je verwart de iOS versie (12.5.2) van je iPad met de Pickx versie van de app (5.5.3)

Wij hebben beiden hetzelfde probleem en dezelfde iOS versie (12.x).

Bij mij dook het streamingprobleem pas vandaag op nadat ik de Pickx app had geüpdatet naar versie 5.5.3. 

Dus mijn vraag is: heb je gisteren of vandaag die laatste versie van de Pickx app gedownload en dook daarna pas het probleem op? Of zat je nog op een oudere versie van de Pickx app toen het probleem opdook en heb je pas nadien de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

Hallo,

morgen zondag kijk ik nog eens naar de instellingen va mijn vrouw haar ipad,de ios versie is zeker de 12.5.2 maar die van pickx zal ik eens moeten controleren.

Bij mij op ipad air2 is de ios versie 14.4.2 en de pickx 5.5.3 en alles werkt naar wens.

Het zal denk ik inderdaad wachten zijn tot proximus met een oplossing komt in de toekomst,of misschien komt er geen oplossing meer voor die oudere versie van ios waar enkel nog beveiligingsupdates komen.

We wachten met geduld verder in ieder geval dank je wel aan beiden voor het zoeken naar het probleem of naar een oplossing.

Alvast nog een prettig wweekend toegewenst,groetjes.

Vandaag Zondag gekeken op ipad air1 en de versie is nochtans 5.5.3 van pickx

Afwachten dus 😭

Bij mij is dit probleem opgelost met de nieuwe 5.5.4 update. Opnieuw beeld id app!

 

Thx Proximus 

Inderdaad bij mij ook op de iphone met versie 5.5.4

Reputatie 3
Badge

Hallo,

Graag wil ik doorgeven dat de problemen bij mij ook zijn opgelost met de nieuwe update.

Zoals we dachten lag het probleem wel degelijk bij proximus,gelukkig is dit nu opgelost.

Dank ook aan de forumleden voor het helpen opsporen van het probleem,maar natuurlijk ook aan proximus zelf voor de oplossing.

groetjes 👋👋

Bij mij is het erger geworden : geregistreerde IOS verwijderd...opnieuw Pickx App geïnstalleerd op mijn Ipad Air.

Opgestart en nu krijg ik : registratie niet mogelijk indien vorig toestel niet langer dan 30 dagen geregistreerd...probeer opnieuw binnen enkele dagen !!! Nu al 3 weken geen Pickx Meer op mijn Ipad…   gggggrrrrrr !

 

iedere keer dat je de app opnieuw installeert wordt dit in rekening gehouden dat er een nieuw toestel gekoppeld wordt aan pickx en als de limiet van het aantal apparaten bereikt is krijg je dit voor, maar als je via de decoder kijkt welke namen van apparaten die gekoppeld zijn en die  mogen verwijderd worden, en die hier doorgeeft, kan iemand van het proximus forumteam die verwijderen als ze hier de draad opnemen

Martin, ik heb die gekoppelde IOS zo verwijderd. Er blijven maar 2 apparaten gekoppeld. En nu onmogelijk om mijn toestel “IPAD van Jos” te registreren.  Bij vorige registraties lukte dit wel, maar enkele tijd nadien was die weer verdwenen en kwam er “IOS” in de plaats. Zou dus heel tevreden zijn moest Proximus dit nu eindelijk eens oplossen…. en hopelijk krijg ik dan niet de “stream niet beschikbaar” terug….

 

maar heb je niet tegen de limiet aangelopen met het aantal keren herinstalleren want als je dan direct wist kun je daarom niet direct terug registreren, enfin morgen zullen de Prox medewerkers je hier wel verder helpen.

Reputatie 7
Badge +4

@jos_07 Ik zie dat er vandaag een Ipad geregistreerd is. Is het in orde, of ondervind je toch nog problemen ? 

Na contact met de helpdesk deze voormiddag….alles geregeld en werkt nu terug zonder problemen !

Heel blij !

Reageer