Skip to main content
Beantwoord

probleem pickx app

  • 3 september 2020
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb onlangs flex aangeschaft met optie movie series.  Op website proximus pickx kan ik inloggen als beheerder maar niets is toegankelijk (live tv - VOD...)

Op tablet foutmelding pickx app login account niet gekoppeld. Kan dit geactiveerd worden ?

Beste antwoord door YorickP

@geert_0106 ik heb de pickx app gekoppeld aan uw login. Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 475 reacties
  • Antwoord
  • 4 september 2020

@geert_0106 ik heb de pickx app gekoppeld aan uw login. Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen


RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 470 reacties
  • 5 september 2020

Hier bij mij idem, inloggen lukt maar niets toegankelijk.

 

 


Martin
  • 33945 reacties
  • 5 september 2020

alleen de app of ook de web versie www.proximuspickx.be 


RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 470 reacties
  • 5 september 2020

Nu enkel geprobeerd op de website (browser op computer) , de app heb ik nog niet op de smartphone gezet.


Martin
  • 33945 reacties
  • 5 september 2020

CTRL SHIFT N

ook al eens geprobeerd 


RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 470 reacties
  • 6 september 2020

Net eens geprobeerd op de App , krijg de melding  account niet gekoppeld.


Martin
  • 33945 reacties
  • 6 september 2020

Ja dan zal er niks anders opzitten dan dat prox je profiel instellingen/koppeling even checkt/bijstuurt.

en met in privé browsen CTRL SHIFT N gaat het ook niet zeker!