Vraag

probleem opname TV/ computer

  • 28 March 2022
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

ik heb eer raar voorval op 22 maart blind gekocht NL opgenomen om 20.35, met daarna blind gekocht : jaren later op Play 5

blind gekocht NL op TV enkel 1 min en daarin zie het volgende programma

op pickx op computer kan ik het volledig programma blind gekocht NL wel zien wat ik dan ook gedaan heb

ik heb de decoder herstart maar het blijft 1 min

raar toch dat er verschil is van pickx via computer via de website en de opname van de Tv

dit is de eerste eer dat ik dit tegenkom

als je een opname niet kan zien en je herstart is dit meestal opgelost, maar een verschil in opnamen nog nooit meegemaakt

ik heb de opname nog maar eventjes laten staat om te zien of er verandering in komt

heeft nog iemand dit voor gehad?


This topic has been closed for comments

7 reacties

Als ik zoiets voor heb dan reset ik eerst de bbox en daarna reset ik nog eens de decoder. Maar of dit altijd hiermee in orde komt dat is natuurlijk een andere vraag. Met de v5 decoder viel dit wel eens voor maar met de v5 compact nog niet voorgehad.

Reputatie 5
Badge +2

ik heb V5 compact, ik heb maar juist de decoder herstart, maar mocht ik het nog tegenkomen zal ik eens proberen met de bbox ook te resetten,

Reputatie 5
Badge +2

Heb vandaag toch modem en decoder herstart, want ik heb nu nog een ander probleem, thuis die ik al jaren opneem , staat nu niet meer bij de geplande opnamen, en het lukt ook niet om het her te programmeren, fout bij proximus????????????????????

ik zou de modem resetten en als die volledig opgestart is dan de decoder resetten, dan heb je alles uitgeprobeerd die je zelf maar kan. 

Reputatie 5
Badge +2

thuis wordt niet opgenomen, het is raar dat staat al jaren geprogrammeerd, en het enige dat ik kan doen is  serieopnamen annuleren

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia Ik zie Thuis wel nog geprogrammeerd staan vanaf morgen. Als je ziet dat de opnames toch niet zouden gebeuren, kan je die serieopname best annuleren en eens opnieuw programmeren. 

Reputatie 5
Badge +2

dank voor het antwoord hadewyck, dat is wat ik gisteren gedaan heb, maar het is wel niet van de eerste keer gelukt, heb het wel een paar keer moeten uitvoeren, maar toch bedankt