Sinds 5/3 hebben wij plots problemen met de TV maar ook met de wifi in huis.
Op TV bleef beeld en klank hangen enz… Na contact met de helpdesk was het besluit “een nieuwe decoder”. De decoder werd inmiddels geleverd en geïnstalleerd. Na enkel uren stellen we vast dat het probleem hetzelfde zoniet nog erger is dan met de vorige decoder.
Nog enkele bijkomende ergernissen:
- enkele opnames die wij echt wilden houden zijn verdwenen
- ik slaag er niet in om volgens de richtlijnen op de TV de afstandsbediening via bluetooth te connecteren
- de afstandsbediening reageert niet adequaat, bv scrollen in opname, back toets enz (zou misschien allemaal beter gaan met bluetooth?)
Daarnaast hebben wij eveneens sinds 5/3 problemen met de wifi in huis. Ondanks het feit dat de 3 boogjes van wifi actief zijn wordt de server meerder malen per dag niet meer gevonden. Ik zie dat wij ook alleen maar 2.4 hebben. Ik heb in jullie documentatie gelezen dat de”slimme wifi” automatisch schakelt van 2.4 naar 5.0. Kan het dat wij deze problemen hebben wegens de omschakeling naar deze slimme wifi?
Terinfo: ik heb de indruk dat de kanalen die niet HD zijn (401,...) minder problemen geven.
Kan iemand mij maandagnamiddag hierover contacteren zodat ik mijn contactgegevens prive kan doorgeven aub?